Nem múlik a Bogár dicsősége - galériával

2016. 06. 07.

Ha egy benzingőzös amerikai egy ütőképes kocsit kap a kezébe, nekiáll és átalakítja. A VW Bogár annak ellenére belevaló kocsinak számított odaát, hogy a helyi 4-5 literes motorokhoz képest kávédaráló méretű léghűtéses bokszer hajtotta.

A Volkswagen Bogár, vagyis a Beetle utolsó gyártási helyén, a mexikói Pueblában 2003 júliusában fejeződött be a termelés. Az 1945 decembere óta legyártott több mint 21 millió darabbal a Beetle autóipari ikonná vált. A kis léghűtéses boxermotort folyamatosan fejlesztették, még 1600 köbcentis változata is volt, de aztán szent őrültek kihoztak belőle, mindent, amit lehetett. Így a Bogárból nem csak off-road, custom és roadster, hanem még roadster truck is készült különféle amerikai műhelyekben, mert az egykori igénytelen öszvér igen jó alap az átépítésre.

 

[metaslider id=272]

Az autók (át)építése amiatt kezdődött az Egyesült Államokban, hogy a világháború idején az autógyárak gyakorlatilag a haditermelésre álltak át, úgyhogy a 16 évesen jogosítványt kapott srácok kénytelenek voltak a fölnőttek levetett autóival járni. Csakhogy azok más korban, más igényekre készültek, a háború utáni évek tinédzserei pedig úgy gondolták, jobb, ha kocsijuk nem úgy néz ki, amiből éppen most szállt ki egy könyvelő. Úgyhogy egyre több bolond-színesre fényezett, átalakított járgány jelent meg az utakon. Először persze az amerikai kocsikat faragtak át, majd megérkeztek a Bogarak is, és rövidesen a hobbiszerelők kedvelt donormodelljeivé váltak.

Nézzék képeinket, és gondoljanak arra, hátha az öreg Ferdinand Porsche szintén látja valahonnan, mennyire szeretik az autóját.

A Das WeltAuto Volkswagen kínálatát IDE kattintva érheti el.

A bejegyzés trackback címe:

https://dasblog.hu/api/trackback/id/tr3113502693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kategóriák

adás-vétel (11) ÁFA-csalás (5) asszisztens rendszer (9) átverés (17) Audi (35) autó (20) autóimport (5) autó átvizsgálás (10) autó biztosítás (5) baleset (11) biztosítás (9) BMW (5) Bogár (7) CASCO (7) cikk (18) cikkek (497) Das WeltAuto (98) dízel (10) dízel motor (9) e-tron (8) elektromos autó (28) elektromos autózás (12) elektromos motor (6) elektromos Volkswagen (7) Ford (8) garancia (9) Golf (7) gumiabroncs (6) gumicsere (5) hasznalt (6) Használtautó (10) használtautó (129) használtautó ár (6) használtautó budapest (9) használtautó garancia (10) használtautó garanciával (7) használtautó garanciával budapesten (9) használtautó garancia biztosítás (10) használtautó import (7) használtautó kereskedések (10) használtautó vásárlás (10) használtautó vásárlás garancia (9) használt autó (131) használt autók olcsón (8) használt autós átverés (5) használt autós csalás (6) használt autós csaló (6) használt autós csalók (6) használt autós tanácsok (8) használt autós tippek (10) használt autós trükkök (8) használt autó biztoskézből (7) használt autó budapest (5) használt autó import (9) használt autó importálás (6) használt autó vásárlás (8) használt autó vásárlási tanácsok (9) használt autó vásárlási tipp (8) hasznos (205) hirek (147) idős autó (7) illegális szoftver (5) import (8) Istenes László (5) jogi tanács (8) karambol (6) kilométeróra (5) kilométeróra tekerés (9) kisszines (136) márkakereskedés (10) márkaszerviz (13) megbízható használt autó (5) NAV (9) nepper (8) nyaralás (5) Opel (8) piaci statisztika (8) Pikes Peak (7) Porsche (10) SEAT (17) Skoda (32) Skoda Auto (8) SUV (11) technológia (13) törésteszt (9) tudta (9) újautó (14) új autó (7) versenyautó (6) versenysport (5) videok (31) Volkswagen (67) Volkswagen-csoport (9) Címkefelhő