Ateca X-Perience – SEAT élményautó Párizsban

2016. 10. 03.

A SEAT a Párizsi Autószalonon mutatta be az Ateca modelljének X-Perience kivitelét.

ateca-xperience-05-ok

A kocsi, amint a neve is mutatja, élményautózásra készült, ezért megnövelt szabadmagassággal, feszesebb hangolású kerékfelfüggesztésekkel, átdolgozott lökhárítókkal, karcálló fényezéssel, kartervédő lemezekkel és a kifejezetten a számára tervezett, 18 hüvelykes könnyűfém keréktárcsákon érkezik.

A SUV-ok vásárlói általában – a statisztikák szerint a megtett út 95 százalékában – nem mennek le az aszfaltról. A SEAT viszont gondolt azokra is, akiknek szükségük van arra, hogy elegáns és kényelmes autójukkal olyan utakra is elmerészkedhessenek, ahol komolyabb terepjáró képességre is szükség van, ezért hozta létre ezt a matt olívazöld színű és kivételes terepes képességű X-Perience modellt. A minden terepre alkalmas (all-terrain) jármű túlmutat a jelenlegi SUV-modellek lehetőségein. A külső jellegzetes színvilága folytatódik az utastérben is, ahol sötétben LED hangulatvilágítás gondoskodik különleges fényhatásokról. A tervezők a kávé és a zöld földszerű árnyalatait alkalmazták, amit a „technikai” stílust erősítve a kormánykerék, az ülések és a sebességváltókar-gomb narancsszínű varrásai tesznek teljessé. A kocsi külsejét olyan részletek teszik teljessé, mint a krómozott tetősínek, a sportos karaktert kiemelő hátsó tetőlégterelő, a hátsó lökhárítóra rögzített sárfogó gumik, illetve a „4Drive” és „X-Perience” logók a csomagtérajtón.

fb

Az X-Perience a 4Drive összkerékhajtással készül, és a Haldex tengelykapcsoló a lehető leghatékonyabban osztja el a forgatónyomatékot az első és a hátsó tengely között, hogy a terepen is megfelelő vonóerőt biztosítson. Az elektronikus differenciálzár-hatású funkció (XDS) mindegyik keréken gondoskodik a megfelelő forgatónyomatékról a zavartalan továbbhaladáshoz. Arra a kerékre továbbítja a meghajtást, amelyik legkevésbé pörög ki, így ha nem süllyedünk el valami mocsárban, jó eséllyel kikapaszkodhatunk a legrondábban felázott földutakról is. Persze nagy szerep jut a középkonzol Driving Experience forgókapcsolójának, ami a Normal, Sport, Eco és Individual üzemmódokat kínálja. Ám ha mindez nem lenne elég, a hatékony Haldex-tengelykapcsolóval működő 4Drive összkerékhajtás két további – havas út és offroad – programot is kínál, amit a lejtmenet-asszisztens (Hill Descent Control) egészít ki.

ateca-xperience-02_ok

Amellett, hogy az Ateca X-Perience a legkorszerűbb vezetői segédrendszereket vonultatja fel, felszereltségében nem nélkülözi a legújabb generációs Easy Connect infotainment-technikákat, a SEAT Full Link, a 8 hüvelykes képernyővel szerelt Media System Plust, az okostelefon vezeték nélküli töltését lehetővé tévő Connectivity Boxot valamint és az exkluzív SEAT ConnectAppot sem.

Az Ateca X-Perience hajtásáról 190 lóerős, 400 newtonméter maximális forgatónyomatékú 2.0 TDI motor gondoskodik, ami a kormánykerék kapcsolóbillentyűivel is vezérelhető, hétfokozatú, kettős tengelykapcsolós sebességváltóhoz (DSG) csatlakozik.

A Das WeltAuto SEAT kínálatát IDE kattintva érheti el.

A bejegyzés trackback címe:

https://dasblog.hu/api/trackback/id/tr5513502755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kategóriák

adás-vétel (11) ÁFA-csalás (5) asszisztens rendszer (9) átverés (18) Audi (38) autó (21) autóimport (5) autó átvizsgálás (10) autó biztosítás (5) baleset (12) biztosítás (9) BMW (5) Bogár (7) CASCO (7) cikk (18) cikkek (512) családi autó (5) csalás (5) Das WeltAuto (98) dízel (11) dízel motor (9) e-tron (8) elektromos autó (29) elektromos autózás (12) elektromos motor (7) elektromos Volkswagen (7) Ford (8) garancia (9) Golf (7) gumiabroncs (7) gumicsere (5) hasznalt (6) Használtautó (11) használtautó (131) használtautó ár (6) használtautó budapest (9) használtautó garancia (10) használtautó garanciával (7) használtautó garanciával budapesten (9) használtautó garancia biztosítás (10) használtautó import (7) használtautó kereskedések (10) használtautó vásárlás (10) használtautó vásárlás garancia (9) használt autó (133) használt autók olcsón (8) használt autós átverés (5) használt autós csalás (6) használt autós csaló (6) használt autós csalók (6) használt autós tanácsok (8) használt autós tippek (10) használt autós trükkök (8) használt autó biztoskézből (7) használt autó budapest (5) használt autó import (9) használt autó importálás (6) használt autó vásárlás (8) használt autó vásárlási tanácsok (9) használt autó vásárlási tipp (8) hasznos (209) hirek (154) idős autó (7) illegális szoftver (5) import (9) Istenes László (5) jogi tanács (8) karambol (6) kilométeróra (5) kilométeróra tekerés (9) kisszines (140) márkakereskedés (10) márkaszerviz (13) megbízható használt autó (5) NAV (10) nepper (9) nyaralás (5) Opel (8) piaci statisztika (8) Pikes Peak (7) Porsche (10) SEAT (17) Skoda (33) Skoda Auto (8) SUV (13) technológia (13) téligumi (5) törésteszt (11) tudta (9) újautó (14) új autó (7) versenyautó (8) versenysport (5) videok (32) Volkswagen (70) Volkswagen-csoport (9) Címkefelhő