Atero, az egyedi Skoda

2016. 10. 12.

Nemcsak a tervezőközpontban születhetnek nagy ötletek. Ezt az érdekes kupét a Skoda szakképző iskolájának tanulói hozták létre. Figyeljünk, hátha egy-két év múlva a gyár is kihoz egy ilyen modellt.

atero1-vezeto-ok

A Skoda Atero nem tanulmánymodell, hanem a Skoda szakképző iskolájának 26 diákja a tanáraikkal, valamint a Műszaki Fejlesztési, a Formatervezési és a Termelési Osztállyal közösen fejlesztette ki, és valósította meg a koncepciót, nagyjából 1700 óra munkával. A 4,3 méter hosszú kétajtós kompakt kupé építésébe az elmúlt év végén vágtak bele. Igaz, nem nulláról kezdték a munkát: a kiindulási alap a Rapid Spaceback volt. A karosszériamunkák során a B-oszlopok hátrébb kerültek, a C-oszlopok hegyesebb szögben dőlnek, a tetővonal már egy előrébb levő ponttól kezd lejteni, az ajtó mögötti ablakél pedig a függőlegeshez közelít.

atero_2-ok

Az Octavia RS-ből származó kipufogórendszer nagyméretű végcsöveit a hátsó lökhárító foglalja magában, az impozáns hűtőrácsot pedig az első lökhárítóba integrálták. A 18 hüvelykes „Turini” könnyűfém keréktárcsák eredetileg szintén az Octavia tartozékai, de most fekete színben, piros karimával találkozhatunk velük. Az első kerekek mögött belső szellőzésű féktárcsák láthatók.

Mivel a látvány volt az alkotók számára az első szempont, az 1,4 literes, 125 lovas TSI motorhoz fekete metálfényezést kapott a kupé, amelynek belső terében a vörös világítás teremt különleges atmoszférát. No meg az, hogy a 1800 wattos audio erősítőhöz 14 hangszóró csatlakozik, amelyek közül a legnagyobb, a csomagtérbe rakott mélysugárzó 400 watt teljesítményű. Jól szólhat.

A Das WeltAuto Skoda kínálatát IDE kattintva érheti el.

A bejegyzés trackback címe:

https://dasblog.hu/api/trackback/id/tr3813502765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kategóriák

adás-vétel (11) ÁFA-csalás (5) asszisztens rendszer (9) átverés (18) Audi (38) autó (21) autóimport (5) autó átvizsgálás (10) autó biztosítás (5) baleset (12) biztosítás (9) BMW (5) Bogár (7) CASCO (7) cikk (18) cikkek (512) családi autó (5) csalás (5) Das WeltAuto (98) dízel (11) dízel motor (9) e-tron (8) elektromos autó (29) elektromos autózás (12) elektromos motor (7) elektromos Volkswagen (7) Ford (8) garancia (9) Golf (7) gumiabroncs (7) gumicsere (5) hasznalt (6) Használtautó (11) használtautó (131) használtautó ár (6) használtautó budapest (9) használtautó garancia (10) használtautó garanciával (7) használtautó garanciával budapesten (9) használtautó garancia biztosítás (10) használtautó import (7) használtautó kereskedések (10) használtautó vásárlás (10) használtautó vásárlás garancia (9) használt autó (133) használt autók olcsón (8) használt autós átverés (5) használt autós csalás (6) használt autós csaló (6) használt autós csalók (6) használt autós tanácsok (8) használt autós tippek (10) használt autós trükkök (8) használt autó biztoskézből (7) használt autó budapest (5) használt autó import (9) használt autó importálás (6) használt autó vásárlás (8) használt autó vásárlási tanácsok (9) használt autó vásárlási tipp (8) hasznos (209) hirek (154) idős autó (7) illegális szoftver (5) import (9) Istenes László (5) jogi tanács (8) karambol (6) kilométeróra (5) kilométeróra tekerés (9) kisszines (140) márkakereskedés (10) márkaszerviz (13) megbízható használt autó (5) NAV (10) nepper (9) nyaralás (5) Opel (8) piaci statisztika (8) Pikes Peak (7) Porsche (10) SEAT (17) Skoda (33) Skoda Auto (8) SUV (13) technológia (13) téligumi (5) törésteszt (11) tudta (9) újautó (14) új autó (7) versenyautó (8) versenysport (5) videok (32) Volkswagen (70) Volkswagen-csoport (9) Címkefelhő