Az Iron Man új kocsija Detroitban

2017. 01. 04.

Design Sketch

Milyen mázlista a Vasember, vagyis Tony Stark, aki a sorozat mindhárom részében Audival jár. Egyik-másik oldalán néha még az e-tron felirat is látszik. Igaz, a Stark Industries láthatóan preferálja a márkát, és ebben nincsenek egyedül a tengerentúlon.

Mondjuk, az Audi nem is szerepel rosszul az Egyesült Államokban, olyannyira nem, hogy a Consumer Report felmérése szerint dobogós a vásárlók véleménye szerint. Az ilyen felmérés igen egyszerű: megkérdeztek több ezer autótulajdonost, hogy milyen kocsija van, és venne-e még egyszer ettől a márkától. A listát a Tesla és a Porsche vezeti 91 és 84 százalékos „igen” eredménnyel, de a harmadik helyen az Audit találjuk. Az Audi a 77 százalékos vásárlói elégedettségi eredményévelolyan márkákat előz meg, mint az utána következő Subaru, Toyota, de az is érdekes, hogy a BMW a 14. helyre szorult 72, a Mercedes pedig 19. lett 69 százalékos eredménnyel.

Most viszont januárban a Detroiti Autószalonon debütál az Audi Q8 tanulmánymodell. A sorozatgyártásra képes tanulmány egyesíti a kupékra jellemző érzelemgazdag formavilágot és az SUV modellek sajátosságát, a tágas belső teret. Ezzel a lépéssel a márka a prémium kategória egy új szegmensét célozza meg.

A koncepcióautó orrkialakítása igen határozott. A nyolcszögletű Singleframe hűtőrács lényegesen szélesebb, mint az Audi jelenlegi sorozatgyártású modelljeinél és jelentősen előrébb került. Az Audi Q8 számos formatervezési részletében visszaköszönnek az 1980-as évek elemei. Ilyen például a rendkívül lapos szögben döntött, ugyanakkor kifejezetten széles C oszlop és a kiemelkedő, illetve kiszélesedő kerékjárati ívek. Kiegyensúlyozott arányai egyenlő mértékben hangsúlyozzák az első és a hátsó kerekeket, amely jelzi, hogy egy tipikus quattro modellel van dolgunk.

A Das WeltAuto Audi kínálatát IDE kattintva érheti el.

A bejegyzés trackback címe:

https://dasblog.hu/api/trackback/id/tr5313502841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kategóriák

adás-vétel (11) ÁFA-csalás (5) asszisztens rendszer (9) átverés (17) Audi (36) autó (20) autóimport (5) autó átvizsgálás (10) autó biztosítás (5) baleset (11) biztosítás (9) BMW (5) Bogár (7) CASCO (7) cikk (18) cikkek (500) Das WeltAuto (98) dízel (10) dízel motor (9) e-tron (8) elektromos autó (28) elektromos autózás (12) elektromos motor (6) elektromos Volkswagen (7) Ford (8) garancia (9) Golf (7) gumiabroncs (6) gumicsere (5) hasznalt (6) használtautó (130) Használtautó (10) használtautó ár (6) használtautó budapest (9) használtautó garancia (10) használtautó garanciával (7) használtautó garanciával budapesten (9) használtautó garancia biztosítás (10) használtautó import (7) használtautó kereskedések (10) használtautó vásárlás (10) használtautó vásárlás garancia (9) használt autó (131) használt autók olcsón (8) használt autós átverés (5) használt autós csalás (6) használt autós csaló (6) használt autós csalók (6) használt autós tanácsok (8) használt autós tippek (10) használt autós trükkök (8) használt autó biztoskézből (7) használt autó budapest (5) használt autó import (9) használt autó importálás (6) használt autó vásárlás (8) használt autó vásárlási tanácsok (9) használt autó vásárlási tipp (8) hasznos (206) hirek (148) idős autó (7) illegális szoftver (5) import (8) Istenes László (5) jogi tanács (8) karambol (6) kilométeróra (5) kilométeróra tekerés (9) kisszines (137) márkakereskedés (10) márkaszerviz (13) megbízható használt autó (5) NAV (10) nepper (9) nyaralás (5) Opel (8) piaci statisztika (8) Pikes Peak (7) Porsche (10) SEAT (17) Skoda (33) Skoda Auto (8) SUV (12) technológia (13) törésteszt (10) tudta (9) újautó (14) új autó (7) versenyautó (6) versenysport (5) videok (31) Volkswagen (67) Volkswagen-csoport (9) Címkefelhő