Audi R8 V10 Spyder

2017. 09. 08.

2017-Audi-R8-Spyder--03.OK

Ma még csak az első teszteket lehet olvasni az Audi újdonságáról, de lehet, hogy holnap vagy holnap után a Das WeltAuto hálózatban is megjelenik egy-egy példány.

Manapság, amikor a motorok töpörítése a divat és az, hogy az egyliteres száz lovas legyen, sajátos lépést tett az Audi. Szemben ment az árral, miután az R8 V10 Spyder megabika motort kapott.

2017-Audi-R8-Spyder4.OK

Mielőtt azonban szó esne a köbcentikről és a lóerőkről, álljunk meg itt: tízhengeres középmotor és összkerékhajtás.

Már ettől elzsibbad minden autóbolond, és még inkább akkor, ha megtudja, hogy a V-tízest egyáltalán nem pörgette túl Ingolstadt. Az 5,2 literes motor 7800-as fordulatszámnál csak 540 lóerős, ami a szuperkocsi mezőnyben egyáltalán nem számít élenjárónak, viszont garancia arra, hogy a következő évtizedeket is az eredeti motorral szolgálja végig az autó. Igaz, ezt legfeljebb maga Iron Man használná naponta, hiszen a fordulatszámmérőn csak 8500-nál kezdődik a piros sáv, úgyhogy a V10 szereti a pörgést, ez világos.

A mellékelt videón érdemes meghallgatni a hangját, noha olyan úton készült a felvétel, ahol ki sem hajthatták rendesen. A kanyargós út rövid egyeneseit egy gázfröccsel tette meg. Milyen lenne egy nürburgringi videó?!

2017-Audi-R8-Spyder-cockpit2.OK

A sajtóteszten a kocsi 3,3 másodperc alatt érte el a százat az 1776kilogrammos Spyder, és erről a sebességről 33,5 méter alatt állt meg. A számok magukért beszélnek. És végezetül vessünk egy jó hosszú pillantást a kormánykerékre is, megéri.

A Das WeltAuto Audi kínálatát IDE kattintva érheti el.

A bejegyzés trackback címe:

https://dasblog.hu/api/trackback/id/tr8212768740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kategóriák

adás-vétel (11) ÁFA-csalás (5) asszisztens rendszer (9) átverés (17) Audi (35) autó (20) autóimport (5) autó átvizsgálás (10) autó biztosítás (5) baleset (11) biztosítás (9) BMW (5) Bogár (7) CASCO (7) cikk (18) cikkek (497) Das WeltAuto (98) dízel (10) dízel motor (9) e-tron (8) elektromos autó (28) elektromos autózás (12) elektromos motor (6) elektromos Volkswagen (7) Ford (8) garancia (9) Golf (7) gumiabroncs (6) gumicsere (5) hasznalt (6) Használtautó (10) használtautó (129) használtautó ár (6) használtautó budapest (9) használtautó garancia (10) használtautó garanciával (7) használtautó garanciával budapesten (9) használtautó garancia biztosítás (10) használtautó import (7) használtautó kereskedések (10) használtautó vásárlás (10) használtautó vásárlás garancia (9) használt autó (131) használt autók olcsón (8) használt autós átverés (5) használt autós csalás (6) használt autós csaló (6) használt autós csalók (6) használt autós tanácsok (8) használt autós tippek (10) használt autós trükkök (8) használt autó biztoskézből (7) használt autó budapest (5) használt autó import (9) használt autó importálás (6) használt autó vásárlás (8) használt autó vásárlási tanácsok (9) használt autó vásárlási tipp (8) hasznos (205) hirek (147) idős autó (7) illegális szoftver (5) import (8) Istenes László (5) jogi tanács (8) karambol (6) kilométeróra (5) kilométeróra tekerés (9) kisszines (136) márkakereskedés (10) márkaszerviz (13) megbízható használt autó (5) NAV (9) nepper (8) nyaralás (5) Opel (8) piaci statisztika (8) Pikes Peak (7) Porsche (10) SEAT (17) Skoda (32) Skoda Auto (8) SUV (11) technológia (13) törésteszt (9) tudta (9) újautó (14) új autó (7) versenyautó (6) versenysport (5) videok (31) Volkswagen (67) Volkswagen-csoport (9) Címkefelhő