Az e.GO a VW első e-mobilitási partnere

2019. 03. 22.

e_go-life-2.jpg

Nem kérem, ezek nem Volkswagenek, hanem az e.GO márkanév alatt készülő Life modellek. Német gyártójuk az első, nem a Volkswagen-csoporthoz tartozó cég, amely megkapja Wolfsburg MEB platformját.

Az Aachen-i székhelyű e.GO Mobile AG alapítója a helyi egyetem professzora, Günther Schuh, aki már jó ideje dolgozik az elektromobilitás fejlesztésén. Az egyetemi csapatnak éppen jól jött, hogy a Volkswagen csoport felajánlotta az együttműködést. Így az e.GO Mobile AG lesz az első külső partner, amely a Modular Electric Toolkit (MEB)elektromos platformot a Volkswagen modellválasztékán kívüli további elektromos járművek gyártásához használja.

e_go_life1.jpg

Ehhez az ajánlathoz azonban nyilván az is kellett, hogy a cég már elkészítette 335 centi hosszú, és 175 centiméter széles Life nevű modelljét. A kiskocsi négyszemélyes városi járművecske, amelynek három különféle teljesítményű változata van. A 60 kilowattos csúcsteljesítményű Life 60 maximális sebessége 140 kilométer óránként, és nem egészen négy másodperc alatt éri el az 50 kilométeres tempót. A 23,5 kilowattórás akkumulátorral együtt a saját tömege 1210 kilogramm, hatótávolsága pedig 145 kilométer. De még a csupán 20 kilowattos leggyengébb modell is megtesz 100 kilométert a 14,5 kilowattórás akkujával.

e_go_life_m.jpg

„A Volkswagennel való együttműködés hozzájárulhat az e.GO agilis termékfejlesztéséhez, hiszen erősségünk az alumínium térhálón alapuló kis sorozatú járművek építése. Az MEB platform segítségével gyorsabbak, robusztusabbak és költséghatékonyabbak lehetünk” – mondta el a genfi bemutatón Günther Schuh.

Herbert Diess, a Volkswagen AG vezérigazgatója pedig hozzátette, hogy a MEB az e-mobilitás szabványává válhat, miután a csoport más autógyártók számára is elérhetővé teszi. A Volkswagen egyébként 2023-ig 30 milliárd eurót kizárólag e-mobilitásra szán.

 A Das WeltAuto Volkswagen kínálatát IDE kattintva érheti el.

A bejegyzés trackback címe:

https://dasblog.hu/api/trackback/id/tr3514682298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kategóriák

adás-vétel (11) ÁFA-csalás (5) asszisztens rendszer (9) átverés (17) Audi (32) autó (17) autóimport (5) autó átvizsgálás (10) baleset (7) biztosítás (6) BMW (5) Bogár (7) CASCO (6) cikk (17) cikkek (461) Das WeltAuto (97) dízel (10) dízel motor (9) e-tron (7) elektromos autó (22) elektromos autózás (10) elektromos motor (5) elektromos Volkswagen (5) Ford (8) garancia (9) Golf (6) hasznalt (5) használtautó (127) Használtautó (9) használtautó budapest (7) használtautó garancia (8) használtautó garanciával (5) használtautó garanciával budapesten (7) használtautó garancia biztosítás (8) használtautó import (6) használtautó kereskedések (8) használtautó vásárlás (8) használtautó vásárlás garancia (8) használt autó (128) használt autók olcsón (7) használt autós átverés (5) használt autós csalás (6) használt autós csaló (6) használt autós csalók (6) használt autós tanácsok (7) használt autós tippek (10) használt autós trükkök (8) használt autó biztoskézből (7) használt autó import (8) használt autó importálás (5) használt autó vásárlás (7) használt autó vásárlási tanácsok (8) használt autó vásárlási tipp (7) hasznos (189) hirek (138) idős autó (5) illegális szoftver (5) import (8) Istenes László (5) jogi tanács (8) karambol (5) kilométeróra (5) kilométeróra tekerés (9) kisszines (124) márkakereskedés (10) márkaszerviz (13) megbízható használt autó (5) NAV (9) nepper (8) Opel (8) piaci statisztika (7) Pikes Peak (6) Porsche (9) SEAT (13) Skoda (29) Skoda Auto (6) SUV (8) technológia (13) törésteszt (7) tudta (9) újautó (10) videok (31) Volkswagen (58) Volkswagen-csoport (8) Címkefelhő