Melyek a legjobb négy évszakos SUV abroncsok?

2019. 05. 13.

auto_bild_quatrac-5_m.jpg

Az Auto Bild Allrad nem hagyja magára azokat, akik nem óhajtanak évente kétszer a gumicserével bíbelődni, és – mivel nem az Alpokban laknak – megelégszenek a négy évszakos abroncsokkal.

Egy Vredestein gumi bizonyult a legjobbnak a tesztelt hét abroncs közül. Amint az Auto Bild Allrad megállapította, még nincs olyan gumiabroncs, ami minden évszakban egyaránt tökéletes, de a Vredestein Quatrac 5 már-már közel áll hozzá. A lényeg, mondták a tesztelők, hogy a szélsőséges körülmények között sem mutatott gyengeséget.

A másik példásnak minősített darab a Michelin CrossClimate SUV volt, amelynek futófelülete a Vredesteinnel ellentétben inkább nyári mintázatot hordoz.

Csak „jó” minősítést kapott a harmadik helyre szorult Continental AllSeason Contact. Ennek oka, hogy száraz útfelületen nem voltak elégedettek a kezelhetőségével a tesztelők. Ezt a leminősítést jelezték a táblázatban két csillaggal, ugyanakkor elismerték, hogy havon kiemelkedően teljesített, vizes aszfalton is dinamikusan viselkedett, ráadásul alacsony gördülési zajt és -ellenállást mértek.

A Goodyear Vector 4Seasons SUV Gen-2 viszont havon korántsem volt olyan jó, mint a Conti. A Nokian, valamint a Falken gumija pedig már csak a sárgával jelzett kielégítő kategóriába került.

Az Auto Bild Allrad ugyanakkor a piros mezőbe tolta a Gripmax abroncsát, amelyet kifejezetten nem ajánl megvásárlásra. Nem is csoda, hiszen az egytől hatig terjedő skálán havas és nedves aszfalton csak 3, illetve 4– pontot kapott.

A táblázat zöld számjegyei azt jelzik, hogy abban a mérési szakaszban az illető abroncs az összes átlagánál jobban teljesített, a piros pedig azt, hogy az átlagosnál rosszabb értékeket mértek.

auto_bild_allrad_4season_m.jpg

A Das WeltAuto garanciális használt autó kínálatát IDE kattintva érheti el.

A bejegyzés trackback címe:

https://dasblog.hu/api/trackback/id/tr3614802532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kategóriák

adás-vétel (11) ÁFA-csalás (5) asszisztens rendszer (9) átverés (17) Audi (31) autó (17) autóimport (5) autó átvizsgálás (10) baleset (7) biztosítás (6) Bogár (7) CASCO (6) cikk (17) cikkek (452) Das WeltAuto (97) dízel (10) dízel motor (9) e-tron (7) elektromos autó (19) elektromos autózás (8) Ford (7) garancia (9) Golf (6) hasznalt (5) használtautó (125) Használtautó (7) használtautó budapest (6) használtautó garancia (6) használtautó garanciával budapesten (6) használtautó garancia biztosítás (6) használtautó import (5) használtautó kereskedések (6) használtautó vásárlás (6) használtautó vásárlás garancia (6) használt autó (126) használt autók olcsón (6) használt autós átverés (5) használt autós csalás (6) használt autós csaló (6) használt autós csalók (6) használt autós tanácsok (6) használt autós tippek (9) használt autós trükkök (7) használt autó biztoskézből (5) használt autó import (7) használt autó vásárlás (6) használt autó vásárlási tanácsok (7) használt autó vásárlási tipp (6) hasznos (187) hirek (134) idős autó (5) import (8) Istenes László (5) jogi tanács (8) karambol (5) kilométeróra (5) kilométeróra tekerés (9) kisszines (121) márkakereskedés (10) márkaszerviz (13) megbízható használt autó (5) NAV (8) nepper (8) Opel (8) piaci statisztika (7) Pikes Peak (6) Porsche (8) SEAT (12) Skoda (28) Skoda Auto (6) SUV (8) technológia (13) törésteszt (5) tudta (9) újautó (10) videok (31) Volkswagen (54) Volkswagen-csoport (8) Címkefelhő