Női vevő, férfi vevő
Karel Capek azt írja, hogy a nők olyan borzasztó józanok. Talán emiatt is tapasztalja Balla Katalin a Porsche Pest Das WeltAuto szalonjának egyik legsikeresebb értékesítője, hogy a női vásárlóknak sokkal könnyebb autót eladni, mint a férfiaknak.
Mert abban van valami igazság, hogy a hölgyek elenyésző része törődik a műszaki adatokkal, inkább azt nézik, milyen színű, mennyire biztonságos és praktikus az autó. A női autó általában kicsi városi modell, amivel könnyű parkolóhelyet találni, de elég nagy ahhoz, hogy elférjen benne akár egy összecsukható babakocsi is, és könnyen lehessen betenni a gyerekülést. Emellett legyen benne tolatóradar, de érdekes módon, a hölgyvásárlók nagyobb része konzervatívan ódzkodik az automata váltótól. Inkább a kézi váltós, autókat kedvelik.
Velük ellentétben a férfiak hajlamosak az élvezeti cikket keresni a gépkocsiban, ez megjelenik a márkában, méretben, felszereltségben, motorizáltságban. Másrészt a férfiak alaposan elmerülnek a műszaki részletekben, ugyanakkor gyakori, hogy prekoncepcióval jönnek be a szalonba, mondván, „erről a motorról a barátom, a szerelőm azt mondta, azt olvastam az interneten”. De ahogy szembesülnek a szalonban a mindenre kiterjedő, alapos, szakszerű állapotlappal, az előítéletek hamar elszállnak.
Az ügyfelek, akik betérnek a Porsche Pest Das Weltauto szalonjába, azért jönnek ide, mert a megbízhatóságot, nyugalmat keresik, mert tudják, tapasztalták és hallják ismerősöktől, barátoktól, kollégáktól, hogy itt csak bevizsgált, vezetett szervizfüzetes autókat találnak.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.