Szerelem és felelősség - autópiac, marketinges szemmel
„Mindig is vonzódtam a klasszikus modellekhez, ráadásul Volkswagenes szellemben nevelkedtem. Ezt úgy kell érteni, hogy mindig voltak Volkswagenek a családban, a Bogártól a Golfokon át a Passatokig, de nekem különösen a Transporterek állnak közel a szívemhez. Egy röntgenfelvételemen látszik is a Volkswagen-szív, és vérem természetesen átvette a Pantone-skála 2945. számú Volkswagen kékjének színét” – mondta Bujáki Zsolt, a Porsche Hungaria Volkswagen Haszonjárművek márka marketingvezetője, aki 14 éve dolgozik az importőrnél, és nyolc éve a Das WeltAuto marketingvezetője is egyben. Korábban egy reklámügynökségnél volt tevékeny, mindig is a reklám és a kommunikáció érdekelte, ami az autók iránti szenvedéllyel párosult.
„Ez a szerelem a Porsche Hungarianál teljesedett ki: évről-évre visszatérő kedvenc tevékenységem a Volkswagen találkozó szervezése a Hungaroringen. Hatalmas kihívás ilyen nagyszabású márkatalálkozó megvalósítása, de nagy öröm is, hogy végre találkozhatunk az ügyfelekkel” – tette hozzá Bujáki Zsolt, magyarázatul hozzáfűzve, hogy a marketinges ugyanis általában ül a „marketing felhőben”, tervezi a kommunikációt, és a VW-találkozón kapja meg a visszacsatolást, ahol olyan márkatársakkal találkozik, akiket ugyanaz a lelkesedés fűt.
„Ami a Das WeltAutót illeti, a használtjármű hálózattal való kapcsolat során magam is meglepődtem azon, hogy mennyire időtállóak ezek az autók, és nem csoda, hogy a használt Volkswageneknek legendásan jó az értéktartása. Igaz, minden nálunk vásárolt autó mögött komoly szakmai tapasztalat és persze műszaki tudás van. A Das WeltAuto nyílt kártyákkal játszik a használtpiacon: minden autó az, amit állítunk róla. Nincs az az illúzióm, hogy ezt minden egyes autókereskedő átveszi, de piacvezető márkaként demonstrálnunk kell a vásárlóinkkal szembeni felelősségünket, amihez a hitelesség is hozzá tartozik.”
A marketingvezetőt ugyanakkor felháborítja, mennyi visszaélés történik jelenleg a használtautó piacon. Mint mondja, az ilyen rémtörténeteket azért is mutatjuk be blogunkon, hogy minél kevesebb vásárló legyen gyanútlanságának áldozata.
„Miután nem lehetünk közömbösek a környezetünkkel szemben, egyre nehezebben viselem, hogy ismét romlik a levegő minősége a nagyvárosokban, mert tömegével árasztják el az országot az öreg, botrányos károsanyag kibocsátású autók. Sok csomóponton érezhetően fojtó a levegő, és akinek gyereke van, vagy kicsit is érzékeny erre, komoly gondban is van. Ismerős kép: a reggeli dugóban álló autók előtti zebrán egy anyuka tolja a babakocsit. Az a kisgyerek abban a magasságban éppen a káros anyagok felhőjében ül, és elsőként ő lélegzi be a kipufogó gázokat. Meddig asszisztálunk ahhoz, hogy ilyen színvonalú autók szennyezzék a környezetet?”– tette fel a kérdést Bujáki Zsolt.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.