Az Iron Man új kocsija Detroitban
Milyen mázlista a Vasember, vagyis Tony Stark, aki a sorozat mindhárom részében Audival jár. Egyik-másik oldalán néha még az e-tron felirat is látszik. Igaz, a Stark Industries láthatóan preferálja a márkát, és ebben nincsenek egyedül a tengerentúlon.
Mondjuk, az Audi nem is szerepel rosszul az Egyesült Államokban, olyannyira nem, hogy a Consumer Report felmérése szerint dobogós a vásárlók véleménye szerint. Az ilyen felmérés igen egyszerű: megkérdeztek több ezer autótulajdonost, hogy milyen kocsija van, és venne-e még egyszer ettől a márkától. A listát a Tesla és a Porsche vezeti 91 és 84 százalékos „igen” eredménnyel, de a harmadik helyen az Audit találjuk. Az Audi a 77 százalékos vásárlói elégedettségi eredményévelolyan márkákat előz meg, mint az utána következő Subaru, Toyota, de az is érdekes, hogy a BMW a 14. helyre szorult 72, a Mercedes pedig 19. lett 69 százalékos eredménnyel.
Most viszont januárban a Detroiti Autószalonon debütál az Audi Q8 tanulmánymodell. A sorozatgyártásra képes tanulmány egyesíti a kupékra jellemző érzelemgazdag formavilágot és az SUV modellek sajátosságát, a tágas belső teret. Ezzel a lépéssel a márka a prémium kategória egy új szegmensét célozza meg.
A koncepcióautó orrkialakítása igen határozott. A nyolcszögletű Singleframe hűtőrács lényegesen szélesebb, mint az Audi jelenlegi sorozatgyártású modelljeinél és jelentősen előrébb került. Az Audi Q8 számos formatervezési részletében visszaköszönnek az 1980-as évek elemei. Ilyen például a rendkívül lapos szögben döntött, ugyanakkor kifejezetten széles C oszlop és a kiemelkedő, illetve kiszélesedő kerékjárati ívek. Kiegyensúlyozott arányai egyenlő mértékben hangsúlyozzák az első és a hátsó kerekeket, amely jelzi, hogy egy tipikus quattro modellel van dolgunk.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.