Motorkerékpár helyett: Audi A5 Cabrio
Alapszabály, hogy a motorosoknak van autójuk is, de az autósoknak nemigen van motorjuk. Így aztán aki a kocsija mellé motorkerékpárt vett, az elsősorban azért vette, hogy hét végén guruljon egy kört a barátaival. A motorozás nagyon jó dolog, még akkor szinte elröppen az idő a nyeregben, ha betartjuk a sebességkorlátozásokat, mert, ahogy kiszabadulunk a négy fal közül és fölöttünk csak az ég feszül, teljesen felfrissülünk.
Igen ám, de a barátnő/feleség, szóval a nő meg szokta kavarni a dolgokat. Két eset van: a nő szeret motorozni, vagy nem. Ha nem, az a baj, hogy a férfi miért megy el, és hagyja magára. Ha igen, akkor pedig az, hogy „miért nem veszünk egy olyat, aminek kényelmesebb a hátsó ülése? Nézd meg, ezen a kis kiflin üljön órákig az, aki kitalálta!”
És ilyenkor jut egyre többek eszébe a kabrió, a találmány, ami egyszerre elégíti ki a hölgy kényelem iránti jogos igényét, valamint a férfi vágyát, hogy ne legyen tető a feje fölött, és hallja a szél zúgását. A kabrió pont az a jármű, ami betöltheti a motorkerékpár szerepét, csak éppen jóval kényelmesebben és biztonságosabban adja az élményeket.
A kabrió persze legfeljebb második autó lehet, hiszen nem elsősorban közlekedési eszköz, és nem is arra való, hogy a nyári kánikulában a budapesti dugóban üldögéljünk benne. A kabrió szenvedély, varázslatos hangulatok előidézője. Valójában a városon kívül lehet igazán élvezni a kabriókat, nagy, búzamezőket kettészelő, nyár-illatú nagykunsági utakon, vagy a hegyekben és a Balaton-felvidéken.
A Das WeltAuto Audi kínálatát IDE kattintva érheti el.
Ilyenkor meg is lódul a kabriók piaca, mert igaz, ezek a mai kabriók simán alkalmasak a négy évszakos közlekedésre, de tegyük szívünkre a kezünket: ki az, aki télen használna egy vászontetőst? Oké, vannak keménytetősek is, de az sem illik a latyakos utakhoz, bár az Audi A5 Cabrio quattro-hajtással is rendelhető
Viszont hol van az megírva, hogy egy kabrió csak két személyes lehet? Az A5 Cabrio például 467 centi hosszú, úgyhogy van elegendő hely az utastársaknak is. A kocsi klasszikus stílusú vászonteteje tökéletesen illeszkedik az atletikus formavilágba, ugyanakkor egy gombnyomásra –18 másodperc alatt – teljesen automatikusan nyílik és záródik, sőt, 50 kilométeres sebességig akár menet közben is.
Az új Audi A5, valamint a 354 lóerős S5 Cabrio bőséges szériafelszereltségében egyebek mellett a xenon-fényszórók, LED-technikájú hátsó lámpák, a részben bőrkárpitozású ülések, a hét hüvelyk képátlójú monitorral működő MMI Rádió plusz rendszer valamint a biztonságiöv-mikrofonok is megtalálhatók.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.