Világpremier: itt az új Polo
Európa nagy részén már idén piacra lép a hatodik generációs Polo, amelynek világpremierje június végén volt Berlinben. Ahogy a modell korábbi nemzedékeit végignézzük, egy kicsit mindig is hasonlított a Golfra, de sosem annyira, mint most. Jó okkal, hiszen a Golf dizájnja húzza a márkát, és ha egyszer valami bevált – márpedig a Golf egész története erről szól –, akkor azt használni kell!
Az első gyorshírben még nem szerepelnek méretek, az viszont igen, hogy a kis szépség már valószínűleg nem is olyan kicsi, hiszen csomagtartója jelentősen, 280-ról 351 literre bővült. Ez pedig sokat jelent, egyebek között azt is, hogy elődjénél jóval nagyobb helyet kínál vezetője és utasai számára.
Király! És az is, hogy a Polo első Volkswagenként, illetve a vállalatcsoport első modelljeként az Active Info Display új generációjával is rendelhető.
Mindazoknak, akik egy kis izgalomra is vágynak, a Volkswagen a három klasszikus felszereltségi szint – Trendline, Comfortline és Highline – mellett rövidesen olyan műremekekkel színesíti a Polo-palettát, mint a 300 wattos hangrendszerrel felszerelt fiatalos Polo Beats, vagy a 200 lovas, tűzvörös Polo GTI.
A különféle változatok alatt 14 – 18 hüvelykes kerek vannak, a motorháztető alatt pedig 65 – 150 lóerős motorok, de készül már az 1.0 TGI, vagyis a 90 lovas földgázüzemű változat is.
Új Polo egyebek mellett olyan kényelmi és vezetői segédrendszerek egész sorát kapta meg, amelyek mindeddig a Golf és a Passat kategóriájának kínálatában szerepeltek.Már az alapkivitel, a Polo Trendline széria felszereltségének is része a LED-technikájú nappali menetfény, a hazavezető világítás (coming-home & leaving-home), a sebességkorlátozó (Speedlimiter), valamint a városi vészfékfunkcióval (City Emergency Braking) és gyalogosfelismeréssel (Pedestrian Monitoring) kiegészített Front Assist környezetfelügyelő rendszer.
Extraként pedig rendelhető a követési távolság automatikus szabályozása (Adaptive Cruise Control; ACC), ami már 210 kilométer/órás sebességig vehető igénybe; a sávváltást segítő holttér-felügyelet (Blind Spot Detection); a tolatásos kiállásokat könnyítő hátsó keresztirányú forgalom asszisztens (Rear Traffic Alert); a részben automatikus kiállást lehetővé tévő parkolási asszisztens (Park Assist), valamint a parkolási koccanások megelőzését szolgáló manőver-asszisztens (Manoeuvre Assist).
[embed width="720"]https://www.youtube.com/watch?v=-5jJOnVVZ6o&feature=youtu.be[/embed]
A Das WeltAuto Volkswagen kínálatát IDE kattintva érheti el.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.