SEAT Ibiza – Megérkezett az ötödik generáció

2017. 07. 07.

SEAT-IBIZA-004.OK

Az Ibiza ötödik generációját Barcelonában fejlesztették ki, és úgy látszik a katalán gyárban is eltanulták a Skoda régi bűvészmutatványát: ki tudnak önteni két litert az egyliteres edényből. 

Elődjéhez képest alaposan átrajzolták az új Ibizát, de érthető is, hiszen az új padlólemez kompaktabb külső méretek mellett még tágasabb belteret biztosít. Mielőtt a millimétereket sorolnánk, hadd érzékeltessük azzal a „még tágasabb belteret”, hogy akkora a hátsó üléshez tartozó lábtér, hogy két 180 centis ember hosszú úton is kényelmesen ülhet egymás mögött az Ibizában. Pedig az ötödik generáció két milliméterrel rövidebb és egy milliméterrel alacsonyabb elődjénél. Igaz, szélessége 87 milliméterrel nőtt, de erre nem lehet fogni azt a méretéhez képest döbbenetes lábteret, ami a második sorban utazókat várja. Az utastér szélessége viszont a vezető számára 55, az első utas körül pedig 16 milliméterrel nőtt, míg a lábtér hátul 35, a hátsó fejtér pedig 17 milliméterrel bővült. Az ülések jelentősen, 42 milliméterrel szélesebbek, ez pedig kategória-elsővé avatja az új SEAT Ibizát. És ami szintén fontos: a hátsó ajtókat olyan szögben tárhatjuk ki, hogy nem kell behúzott lábbal kikecmeregni a csupán 406 centi hosszú, 178 széles, és 144 centiméter magas kocsiból.

SEAT-IBIZA-OK

Mert az új Ibiza amellett, hogy meglepően tágas térrel várja az utasokat, 63 literrel több, összesen 355 liternyi csomagot is szállíthat. Ez pedig egy alig több mint négy méteres autótól nem kis mutatvány.  No persze: a friss padlólemez révén nyomtávja elöl 60, hátul 48 milliméterrel nőtt, míg tengelytávját 95 milliméterrel 2564 milliméterre nyújtották meg a tervezők. Az eredmény pedig egy jóval kényelmesebb autó lett.

New-SEAT-Ibiza006H.OK

A karosszéria túlnyúlása elöl és hátul egyaránt rövid, a négy kerék így szinte az autó sarkaiba került, ami különösen stabillá teszi a kocsit, ami meglepően feszes, sportos felfüggesztést kapott.

New-SEAT-Ibiza-STY-004H.OK

Az alumínium forgattyúházzal és hengerfejjel készülő benzinmotorok közül az első a háromhengeres, 75 lóerős 1.0 MPI, amit a 95 vagy 115 lóerős 1.0 TSI követ, turbófeltöltővel, töltőlevegő hűtővel és közvetlen befecskendezéssel. Ezek egyike sem fogyaszt többet átlagosan öt liternél. Az év végén érkezik az új 1.5 TSI erőforrás, négy hengerrel és 150 lóerővel. A 39. héttől érkező 1.6 TDI motor pedig 95 lóerős lesz.

A Das WeltAuto SEAT kínálatát IDE kattintva érheti el.

Aktuális kínálatunk, kategóriák szerint

A bejegyzés trackback címe:

https://dasblog.hu/api/trackback/id/tr2913503023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kategóriák

ablaktörlő (5) abroncs (7) ABS (5) ADAC (8) adás-vétel (11) AEB (6) ÁFA-csalás (7) akkumulátor (15) akkumulátor töltés (5) asszisztens rendszer (10) átverés (18) Audi (85) Audi A1 (5) Audi A3 (8) Audi A3 Sportback (9) Audi A4 (8) Audi A6 (7) Audi e-tron (10) Audi Q3 (8) Audi Q8 (6) autó (29) autóimport (6) autólopás (7) autópálya (13) autóverseny (6) autó átvizsgálás (10) Auto Bild (10) autó biztosítás (5) baleset (32) Bentley (5) benzines autó (6) benzinmotor (7) bírság (5) biztonság (11) biztonsági öv (5) biztonságos autó (5) biztosítás (12) biztosítás autóra (6) BMW (15) Bogár (16) Bridgestone (8) Budapest (6) Caddy (6) CASCO (10) cikk (18) cikkek (772) Continental (6) családi autó (11) csalás (6) csúszós út (8) csúszós utak (5) Cupra (5) CUPRA (5) Dacia (6) Das WeltAuto (125) Datahouse (6) dízel (14) dízelmotor (7) dízel motor (9) DSG (5) e-tron (10) Egyesült Államok (5) Egyesült Királyság (5) elektromos (8) elektromos Audi (6) elektromos autó (65) elektromos autózás (13) elektromos motor (9) elektromos versenyautó (5) elektromos Volkswagen (9) Európai Unió (13) Euro NCAP (12) FIAT (5) Ford (28) Frank György (9) garancia (11) Genf (8) Genfi Autószalon (7) Genfi Nemzetközi Autószalon (6) Golf (15) Goodyear (7) gumi (11) gumiabroncs (17) gumicsere (8) gumiteszt (7) gyalogos gázolás (5) gyorshajtás (11) halálos baleset (12) halálos közlekedési baleset (12) hasznalt (6) Használtautó (14) használtautó (158) használtautó ár (6) használtautó budapest (9) használtautó garancia (10) használtautó garanciával (8) használtautó garanciával budapesten (9) használtautó garancia biztosítás (10) használtautó import (9) használtautó kereskedések (10) használtautó vásárlás (13) használtautó vásárlás garancia (9) használtimport (12) használtpiac (6) használt autó (139) használt autók olcsón (8) használt autós átverés (5) használt autós csalás (6) használt autós csaló (6) használt autós csalók (6) használt autós tanácsok (8) használt autós tippek (10) használt autós trükkök (8) használt autó biztoskézből (7) használt autó budapest (5) használt autó import (10) használt autó importálás (6) használt autó vásárlás (8) használt autó vásárlási tanácsok (9) használt autó vásárlási tipp (8) használt import (5) hasznos (267) hibrid (9) hibridautó (5) hibrid autó (6) hirek (291) Honda (5) Hyundai (8) idős autó (7) illegális szoftver (6) import (10) importautó (5) Istenes László (5) ittas vezetés (7) Jármű Szolgáltatási Platform (6) jogi tanács (8) karambol (12) karosszéria (5) KIA (9) kilométeróra (5) kilométeróra tekerés (10) kishaszonjármű (10) kisszines (215) kombi (11) környezetbarát (5) környezetvédelem (5) koronavírus (37) közlekedés (6) közlekedési baleset (10) Központi Statisztikai Hivatal (7) közúti baleset (7) közúti halálos baleset (7) legjobb autó (5) légzsák (5) lítiumion-akkumulátor (6) lízing (6) Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (12) márkakereskedés (10) márkaszerviz (17) megbízható használt autó (5) Mercedes (13) MGE (7) Michelin (7) miért marad el a genfi nemzetközi autószalon? (5) motor (10) motorkerékpár (5) Multivan (5) NAV (14) NCAP teszt (6) Németország (10) nepper (9) Nürburgring (6) nyaralás (8) nyaralás autóval (5) nyárigumi (7) Octavia (11) Opel (22) Peugeot (6) piaci statisztika (8) Pikes Peak (8) plug-in hibrid (28) Porsche (31) Porsche 911 (6) Porsche Hungaria (11) Porsche Taycan (7) Renault (7) Rendőr-főkapitányság (5) rendőrség (14) rendszám (5) sávtartó asszisztens (6) SEAT (47) SEAT Alhambra (5) SEAT Arona (5) SEAT Ateca (6) Seat Leon (5) SEAT Tarraco (6) Skoda (91) Skoda Auto (11) Skoda Enyaq (6) Skoda Enyaq iV (6) Skoda Fabia (6) Skoda Kamiq (8) Skoda Octavia (28) Skoda Superb (15) sportautó (7) SUV (46) suv autó (7) Suzuki (14) személyautó (18) személygépjármű (14) szén-dioxid kibocsátás (8) szerviz (6) tanulmányautó (5) technológia (14) teherautó (6) téligumi (10) Tesla (6) teszt (6) törésteszt (14) Toyota (13) Transporter (10) TSI (11) tudta (9) újautó (30) új autó (14) új modell (5) ütközés (5) versenyautó (10) versenysport (7) vészfékező rendszer (5) vezetéstechnika (6) videok (32) Volkswagen (162) Volkswagen-csoport (49) Volkswagen Golf (27) Volkswagen Haszonjárművek (5) Volkswagen ID.3 (11) Volkswagen ID.4 (6) Volkswagen Passat (9) Volkswagen Polo (10) Volkswagen T-Roc (5) Volkswagen Tiguan (8) Volkswagen Transporter (5) Volkswagen Up! (5) VW (8) VW-csoport (5) What car? (13) WLTP (9) Wolfsburg (6) zárt végű pénzügyi lízing (5) Címkefelhő
süti beállítások módosítása