A Škoda és a Tour
Képünkön az ausztrál Michael Matthews emeli magasba a Škoda Design tervezőinek munkáját dicsérő trófeát, miután a Škoda idén 14. alkalommal támogatja a Tour de France versenyét hivatalos partnerként és szponzorálja a Zöld Trikó tulajdonosát, vagyis a legjobb sprintert. A Matthewstól balra áll a sárga trikós összetett győztes, majd a legsikeresebb fiatal versenyző fehér trikóban, illetve a pöttyös trikót kiérdemlő hegyi összetett győztes versenyző.
Bár a 60 centiméter magas, 4 kilós cseh kristályüveg trófeák méretei állandóak, a Škoda formatervezői évről évre egyre újabb kreatív megoldásokkal állnak elő. Ezúttal az áprilisban, az Auto Shanghai kiállításonbemutatkozott Škoda Vision E elektromos tanulmányautóból merítettek inspirációt.
A Tour de France támogatójaként a Škoda 250 autót biztosított a szervezői és kísérői feladatok ellátására. A flottában helyet kapott az új Kodiaq SUV modell, az alapos frissítésen átesett Octavia és a Superb is. A Superb volt a mezőnyt felvezető „Vörös Autó” (Red Car). A feltűnő latinvörös színben pompázó Superb –a második üléssorból gombnyomással nyitható – hatalmas panorámateteje arra szolgált, hogy Christian Prudhomme, a Tour versenyigazgatója felállva jól átlássa a mezőnyt egy-egy szakasz indítása előtt.
A Das WeltAuto használt autó kínálatát IDE kattintva érheti el.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.