Autóink 1-2 millió forint között
A Das WeltAuto hálózat kínálatában szereplő 995 autó közül 54 van az 1 és 2 millió forint közti ársávban. A kínálatból kiragadtunk néhány érdekesebb modellt.
A legidősebb, az Óbudai Autójavító Kft. telephelyén megtekinthető, már veteránszámba menő 1982-es Audi 80 CL/2, amely mindössze 63 ezer kilométert futott. Ritkaságok gyűjtőjének való, hiszen az 1,3 literes, hatvan lovas benzinmotor ma már igazán nem felel meg napi közlekedés követelményeinek, ám valóban remek állapotban van.
A legfiatalabb az a három Renault Clio III 1.5 dCi, amit a nagykanizsai Autó Fatér szerzett egy flottából. Az áruterítő kishaszonjárműként használt kétajtós, kétüléses Cliók futásteljesítménye 73 522, 74 253 és 79 664 kilométer.
Kupét akar? A Porsche Pestnél egy Volvo C70 2.3 T-5 Coupe várja. Igaz, 193 ezret futott és 2002-ben hagyta el a gyártósort, viszont nem egészen 1,2 millióba kerül.
Valóságos csemege az a Nagykanizsán 1,6 millióért kínált Audi A6 2.7 T quattro tiptronic, ami ugyan 17 év alatt 206 ezret futott, de 2671 köbcentis benzinmotorja új korában 230 lóerőt küldött a négy kerékre. És ennek a két szónak: quattro tiptronic, máig megvan a varázsa.
A fentihez hasonló összeget kér a kecskeméti Brill Kft. egy klasszikus dízel kombiért. A 202 ezer kilométeres,12 éves Volkswagen Passat Comfortline 2.0 PD TDI-nek csak két tulajdonosa volt eddig, úgyhogy nem tűnik rossz ajánlatnak.
Aki egyterűt akar, két Sharan közül is választhat a Fatér Kft. szalonjában. A 2003-as 1.9 PD TDI 243 ezer kilométerrel 1,199 millióért várja új gazdáját, de eddig is csak két tulajdonosa volt neki.
Testvére, a csak tíz éves 2.0 PD TDI már 1,7 millióba kerül. A kézi, hatfokozatú sebességváltóval ellátott autó szintén harmadik tulajdonosát várja: az előző kettő 279 ezer kilométert tett meg vele.
A Das WeltAuto 0-2 millió forint közötti használt autó kínálatát IDE kattintva érheti el.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.