Autóink 2,5 és 3,5 millió forint között
A Das WeltAuto hálózat kínálatában szereplő 1095 autó közül 63 benzinmotoros járművet találunk a 2,5 – 3,5 millió forint közti ársávban. A kínálatból kiragadtunk néhány érdekesebb modellt.
A kínálat legkevesebbet futott modellje egy Lada 4x4 1.7 Classic (a Niva), amely a tavaly októberi forgalomba helyezése óta mindössze 1350 kilométert tett meg, így reálisnak látszik a 3,19 millió forintos vételár.A Lada Vesta márciusi piacra lépése felpörgette a márka piacát, aminek az lett az eredménye, hogy két évvel az orosz márka ismételt magyarországi piacra lépése után, már Lada is kapható a Duna Autó cégcsoport Das WeltAuto szalonjában.
Viszonylag ritkán bukkan fel a piacon a Škoda Yeti, amelynek Active Plus 1.4 TSI változatát Veszprémben lehet megtekinteni. A 2,745 millióért kapható autó ugyan csak első kerék hajtású, viszont 16 hüvelykes kerekeivel szépen elboldogul a dűlőutakon is. A kocsi 2010 novembere óta 125 ezer kilométert tett meg.
Városi törpére van szüksége, mert kevés a parkolóhely? Cegléden 2,999 millióért kínálják ezt a tornádó vöröset. A Škoda Citigo Ambition egyliteres motorja 75 lóerős, ami 4,6 literes átlagfogyasztással viszi a 854 kilós autót. A jól felszerelt kisautó másfél év alatt 10 ezer kilométert tett meg. Aki négyajtós kisautót szeretne, nézzen fel a dasweltauto.hu oldalra, mert éppen négy Volkswagen move up! is kapható 2,59 millió forintos áron.
Ugyancsak egy hajszállal 3 millió alatt kapható Debrecenben ez a magyar piacon ritkaságnak számító Opel Vectra 2.8 V6 OPC. Ilyen 280 lovas metálkék limuzin aztán tényleg ritkán jön szembe. A tíz éves, könnyűfém 18 hüvelykes keréktárcsáin 147 ezret futott OPC lendületét ABS rendszer és kerámia fékek fogják meg.
A Das WeltAuto hálózatában három – flottából származó – Seat Toledo 1.2 TSI Reference is kapható 2,89 és 3,13 millió forint közti áron. A két és fél éves autók 89 – 104 ezer kilométer futottak, és csak egy tulajdonosuk volt. Felszereltségük gazdagabb az átlagosnál, hiszen a hat légzsák (!) mellett egyebek közt olyasmivel is ellátták őket, mint alopásgátló kerékcsavarok, a guminyomást ellenőrző szenzor, vagy a Hill Hold rendszer. Ez utóbbi akkor segít, ha lejtőn vagy emelkedőn parkolunk. A Hill Hold azt jelenti, hogy a fékpedál felengedése után 1másodpercig még fognak a fékek, így van idő a gáz-kuplung pedálokkal játszani az elinduláshoz, így mellőzhető a kézifékes indulás.
Az ársáv legdrágább modellje a Palota Automobilnál 3,499 millió forintért kínált VW Golf Variant Comfortline 1.4 Tsi DSG. A 2013 januári kombinak csak egy tulajdonosa volt, aki nem egészen 91 ezer kilométert tett meg vele. Szerethette, mert a felszereltségi lista nagyon hosszú. Panoráma üvegtető és vonóhorog, fényszórómosó berendezés, bőrrel bevont kormány és váltógomb, EDS, ESP, ABS, és még hosszan lehetne sorolni. Ráadásul a 122 lovas motorhoz hétfokozatú DSG váltó illeszkedik. Jó vételnek látszik.
A Das WeltAuto használt autó kínálatát IDE kattintva érheti el.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.