Dízel kombik 3,5 és 4,5 millió forint között
Ha valaki évente 20 ezer kilométernél többet vezet, a dízelmotoros autónak nincs vetélytársa. Németországban mindazok, akik munkájuk révén havonta több ezer kilométert ingáznak, főként dízel Octavia és Passat kombival járnak. Nézzük meg, milyen a Das WeltAuto dízelmotoros kínálata a 3,5-4,5 millió forintos ársávban.
A Das WeltAuto közel 1100 darabos készletéből 3,5 és 4,5 millió forint között 21 kombit találunk dízel motorral.Jó részük Passat és Octavia, van egy-kétAudi is, de akad egy 2,5 éves Seat Leon ST 1.6 TDI is, amely Sopronban, a Walter Autó Kft.-nél várja gazdáját.
A kocsi igazolt futásteljesítménye 77 455 kilométer. A 105 lóerős motor és az ötfokozatú váltó garantálja, hogy a vegyes átlagfogyasztás nem éri el a 4,5 litert.
A 205/55 R16 abroncsok könnyűfém keréktárcsákon feszülnek. Az autó kezelését elektronikus differenciálzár valamint az emelkedőn való elindulást segítő Hill Hold Control teszi még könnyebbé, a biztonságról pedig 7 légzsák gondoskodik.
A maga módján a Škoda Octavia Combi RS 2.0 CR TDIegy kakukktojás, hiszen az RS kivitelt nemigen használják céges autóként, bár, őszintén szólva, ez a kocsi igen illik egy dinamikus vállalkozás karakteréhez.
A Palota Automobil Kft. 4,25 millió forintra tartja a 2013-as, 170 lovas modellt, amelynek eddig csak egy tulajdonosa volt, aki 123 873 kilométert tett meg az RS-kék kombival. A hosszú utakat ergonómiailag zseniálisan tervezett sportülések teszik kényelmessé, a vezetőt pedig egyebek között ABS, ESP, fékasszisztens és parkolóradar szolgálja. No meg a gumiabroncs-légnyomás ellenőrző elektronika.
A Passatok közül a legkevesebbet futott modell Nagykanizsán található. A Comfortline felszereltségű 2.0 TDi igen jó vételnek látszik 4,4 millióért, hiszen egyetlen eddigi tulajdonosa még 70 ezer kilométert sem tett meg vele öt év alatt. A városi üzemanyag megtakarítást a start-stop rendszer szolgálja, és a nem szokványos felszereltségek között találjuk a fáradtságérzékelő szenzort, valamint a sebességváltózárat.
A Continental 215/55 R16 ContiEco Contact abroncsok pedig 7Jx16 Perugia könnyűfém keréktárcsákon feszülnek.
A három Audi A4 Avant közül a legfiatalabb, a Debrecen Autó telephelyén lévő 2011-es 2.0 TDi DPF multitronic.
Két előző tulajdonosa 285 ezer kilométert tett meg a 2,85 millió forintért kínált kombival. A 17 hüvelykes, könnyűfém keréktárcsán gördülő 143 lóerős autó utasoldali légzsákja kikapcsolható, de fejlégzsákokkal is rendelkezik és a szokásos felszereltségen felül – ESP, ABS, indításgátló, navigációs rendszer – van benne MP3-, CD- és SD kártya leolvasó, valamint parkolóradar is. A bőrrel kárpitozott utasteret a B oszloptól hővédő fólia árnyékolja.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.