Plakátokon a Das WeltAuto értékesítői
Nem vitás: az autóvásárlás – a használtaké is – nem csupán a pénztárcától függ, hanem jórészt emocionális kérdés. Jó benyomást tett rám az autókereskedés? Segítőkész volt az értékesítő? Ha igen, legközelebb megint oda megyek, és ajánlom a barátaimnak is.
Mindez annál inkább is fontos, mert 2017-ben tovább növekedett a tisztázatlan eredetű, és élőéletű, kérdéses állapotú importált használt autók aránya a magyar piacon, így – érthető módon – a vásárlók egyre bizalmatlanabbak. A Das WeltAuto kereskedéshálózata azonban azon kevesek közé tartozik, amelyeknek változatlanul kiemelkedően jó a megítélése. Ez azonban nem csak a nagymúltú cégnévnek, valamint az általa biztosított többféle garanciának köszönhető. Mindez nem sokat érne a hiteles és megbízható szakemberek nélkül. Ezért a Das WeltAutolegújabb – a Kiosk.advertising alkotta –kampányában nem az autókkal, hanem az értékesítőkkel és a márka vezetőivel találkozhatunk.
Az új kampányt alapos kutatás előzte meg. Az ügyfelek és dolgozók körében végzett felmérés alátámasztotta, hogy a racionális szempontokon (ár, minőség, garanciák, szolgáltatások) túl az emocionális tényezők is igen fontosak, és a vásárlók szimpátiája és bizalma értékesítővel szemben meghatározó szerepet játszanak a döntésben.
Az ország különböző régióiban a Das WeltAuto helyi kereskedéseinek dolgozóit láthatjuk a plakátokon és bannereken, és őket hallhatjuk a rádiószpotban is. Sőt, a hirdetések fősoraihoz az ötleteket maguk a kereskedők szállították.Talán ennek a jól érzékelhető személyes jellegnek köszönhető a sok pozitív visszajelzés az egykori és leendő vásárlók részéről. Néhány kolléga a kampány indulása óta már-már hírességgé vált, és olyan is akadt, akinek plakátjából jópofa mémet készítettek barátai.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.