Ilyen Bogár nincs is!
A Memminger autószabász cég az egyik Bogár specialista, amely főként kabrióira büszke. Van kedvenc típusuk is, mégpedig az 1973 és 1980 között készült íves szélvédőjű VW 1303-as.
Ez volt az alapja ennek az acélszürke Memminger Roadster 2.7-nek is. A kocsi talán a világ első középmotoros Bogara, amely olyan szempontból ragaszkodik a hagyományokhoz, hogy a négyhengeres boxermotor léghűtéses, csak kissé nagyobb az eredetinél: 2717 köbcentis. És persze katalizátoros. Ennélfogva 210 lóerős teljesítményéhez 247 newtonméteres forgatónyomaték párosul. A manufaktúra nem adja meg sem a gyorsulási sem a végsebesség-adatokat, azonban következtethetünk rájuk abból, hogy az első kerekeken 225/45-18, a hátsókon 255/40-18-as abroncsok feszülnek.
De ennél az autónál ezek nem is fontosak. A fontos az öblös léghűtéses hang és a stílus. Mert akármennyire is átépítették, ez olyan Volkswagen, amivel az öreg Porsche is szívesen járna.
A Das WeltAuto Volkswagen kínálatát IDE kattintva érheti el.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.