Forróságban és fagyban is kitett magáért az e-tron FE
Január utolsó hétvégéjén a harmadik helyen végzett a Formula E bajnokság idei első futamán – Santiago de Chile pályáján – az Audi Sport ABT Schäffler csapat. Sam Bird az Audi ügyfélcsapat színeiben viszont megszerezte az Audi e-tron FE05 első győzelmét. Ez volt a legforróbb verseny a Formula E történetében, hiszen 37 fokban kőröztek a versenyzők. A dobogós Daniel Abt ugyanakkor két héttel korábban még Zell am See jegén pörgette a versenyautóját.
A jégpályán a Formula E csapat bajnoki címvédő Daniel Abt és a DTM bajnoka René Rast merészkedett versenyautójával a hóra és a jégre. Hogy nagyobb legyen a parádé, az Audi Sport színeiben feltűnt a legendás rallyversenyző Walter Röhrl, valamint a szabadstílusú síelés sztárja, Benedikt Mayr is.
Daniel Abt a nagyon nem ilyen körülményekre tervezett Audi e-tron FE04 versenyautót vezette, míg René Rast az Audi RS 5 DTM kormánya mögött foglalt helyet. Dolgukat megkönnyítette, hogy kerekeiken – most első alkalommal – szöges gumik feszültek. Az e-tron FE04 hosszú rally-szegecsekkel szerelt gumikat kapott, az RS 5 DTM szűkös kerékjáratába viszont csak a rövid szöges változat fért be, ezért Rast úgy érezte, hogy 500 lóerővel a hátsó tengelyen volt némi tapadási problémája.
Az autós ünnepet a kétszeres rally-világbajnok Walter Röhrl tette teljessé, aki a nyolcvanas évek ászával, az Audi Sport quattróval csatlakozott a modern versenykocsikhoz.Benedikt Mayr pedig úgy jött képbe, hogy Abttal síjöringet játszottak, vagyis a sízőt a Formula E autó vontatta körbe. Nem lassan persze.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.