Arccal vállaljuk használt autóinkat
Érdekes néhány évet visszatekinteni, miként módosult a Das WeltAuto marketingstratégiája a piaci környezet változásával. Legújabb blog bejegyzésünkben ezt mutatjuk be Bujáki Zsolttal, a Das WeltAuto marketingesével.
„A Das WeltAuto kampányaival mindig igyekezett az aktuális piaci helyzetre, a fogyasztókat érintő problémákra, vagy akár egy, a márka szempontjából érdekes aktualitásra – lehetőleg frappáns – választ adni. A korábbi emocionális megközelítéssel szemben lassan egy évtizede a piac szakértőjeként pozícionálja magát a Das WeltAuto" – foglalja össze Bujáki Zsolt, a Das WeltAuto marketingese.
Mint mondja, az első nagyobb arculatváltás 2013-ban történt, és az akkor kezdődött kampány nemcsak azt sugallta, hogy egyaránt erős a Das WeltAuto múltja, jelene és jövője, de azt is, hogy valóban mindent tud az autókról. Ez a „mindentudás” különösen annak fényében kapott jelentőséget, hogy rendkívüli módon megnövekedett a feketén és szürkén importált, homályos eredetű gépjárművek száma. Az ilyen autóknak nem csak a műszaki állapota kérdéses, hanem sok esetben a papírjaik sincsenek rendben, a tájékozatlan vásárlók pedig gyakran ráfizetnek egy-egy előnyösnek látszó ajánlatra.
Garanciális autókhoz díjmentes adatszolgáltatás
Ezért a 2015-ben indított új kommunikációs stratégiája során a Das WeltAuto rámutatott arra, hogy milyen veszélyeket rejt, ha importált használt gépkocsit vásárolunk olyan vállalkozóktól, akik a fogyasztók becsapására törekednek.
A következő évi kampány pedig arról tájékoztatta a fogyasztókat, hogy a Das WeltAuto minden garanciális járművéhez lekéri, és díjmentesen vásárlói rendelkezésére bocsátja a hatósági nyilvántartás adatait, köztük a közúti közlekedési járműnyilvántartásban szereplő kilométer-állást is. Ezzel tovább erősödött az a kép, hogy a Das WeltAuto minden szempontból megbízható használtautó-kereskedő hálózat.
IDE kattintva öt tanácsot olvashat a használt autó vásárlásról.
Ugyanebben az évben, 2016-ban indult a hálózat blogja is, a Das Blog, azzal a céllal, hogy sokoldalú tájékoztatást nyújtson az autósok, valamint a használtautó-vásárlók számára.
A megbízhatóság többet ér a vételárnál
„2017 tavaszára úgy éreztük, hogy kellően megalapoztuk, elmélyítettük „a Das WeltAuto = a piac szakértője” üzenetet, így kíváncsiak voltunk, valójában milyen kép alakult ki a Porsche Hungaria használtautó-kereskedő márkájáról: kutatást indítottunk, hogy alaposabban megismerhessük ügyfeleinket, és megtudjuk, a vásárlók szerint milyen előnyei vannak a Das WeltAutónak” – mondja Bujáki Zsolt, hozzátéve: - „a kutatás megerősítette azt a feltételezést, hogy ügyfeleink elsősorban a cég, a cégnél dolgozó kollégák és az általunk kínált használt autók garantált megbízhatósága miatt választanak minket”.
A vásárlóknak nem az a legfontosabb, hogy alacsonynak tűnjön a vételár, hanem az, hogy számíthassanak az autó megbízható működésére. Ehhez a kulcs pedig az, hogy személyesen is bíznak az értékesítőinkben, hitelesnek és hozzáértőnek találják őket – így nem kell csalódniuk az autókban sem.
A kutatás eredményeire alapozva indult a Das WeltAuto jelenleg is futó kampánya, amelyben a kampány főszereplői a hálózat dolgozói, értékesítői, a kereskedések vezetői. Ők tolmácsolják azokat az értékeket, üzeneteket, amelyek tovább erősítik az eddig kialakult pozitív Das WeltAuto-képet.
A Das WeltAuto garanciális használt autó kínálatát IDE kattintva érheti el.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.