Itt a Škoda Golfja, a Scala
A Rapid helyére érkezik Mladá Boleslav új gyártmánya, és ez a márka első modellje, amely a Volkswagen-Csoport MQB-A0 platformjára épül.
Hát ezt is megértük: megkezdődött a Škoda Scala sorozatgyártása. A 4,36 méter hosszú, 1,79 széles és 1,47 méter magas újdonság igaz univerzális autó, hiszen ezekkel a méretekkel még a zsúfolt nagyvárosi utcákban is befér egy-egy megüresedett parkolóhelyre, ugyanakkor 2,65 méteres tengelytávja révén elég tágas ahhoz, hogy a második sorban ülők hosszú úton is jól érezhessék magukat. Mivel Mladá Boleslavban tervezték, a kompakt modell a Škoda hagyományaihoz hűen rengeteg csomagot elnyel, mert 467 literes poggyásztere akár 1410 literesre is növelhető.
Kezdetben három benzinmotorra és egy TDI-vel lép a piacra a Scala, de még idén jön a földgáz-üzemű, vagyis a CNG-változat is. A két egyliteres, háromhengeresTSi 95 és 115 lóerős, míg az 1,5 literes TSi, valamint az 1,6-os TDI teljesítménye 150, illetve 115 lóerő. Mindegyikük turbófeltöltővel és közvetlen befecskendezéssel rendelkezik, és megfelel az Euro 6d-TEMP kibocsátási szabványnak. Emellett Stop / Start rendszerrel és a fékenergia-visszanyerési technológiával is rendelkeznek.
A Volkswagen-csoport MQB-A0 platformja pedig lehetővé teszi a magasabb szegmensekből származó innovatív segédrendszerek használatát, és még nagyobb biztonságot és kényelmet biztosít a kompakt szegmensben. A sávtartó-asszisztens mellett a Škoda a holttérfigyelőt vagy a sávváltást segítő rendszert hátsó forgalmi riasztással és az adaptív sebességtartó automatikát is kínálja a Scala vásárlói számára.
A belépő szintű verziók a második negyedévben kerülnek a márkakereskedésekbe.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.