A tíz legjobb kiskategóriás SUV-ból öt a VW-csoporthoz tartozik
Az már valami, ha egy összevetésben az az eredmény születik, hogy a tíz legjobb modell fele egyetlen konszerntől, ebben az esetben a Volkswagen-csoporttól származik.
A brit What car? magazin arra volt kíváncsi, hogy a kiskategóriás SUV-modellek közül melyek a legjobbak. A vizsgálódás és a tesztelés eredménye pedig az lett, hogy a másodiktól a hatodik helyig a VW-konszern gyártmányait látjuk.
Aki arra kíváncsi, hogy melyik modell került az első helyre, megnézheti itt.
De lássuk csak, mi a helyzet a VW-csoport háza táján!
- Škoda Kamiq
A 2. helyre került Škoda Kamiqról azt írják, hogy a vezető alig ül magasabban, mint az új Škoda Scalában, ám ezt leszámítva briliáns választásnak tartják a kiváló vezethetősége, valamint a tágas beltere révén. Az utastér berendezése is szebb, mint sok vetélytársáé, bár hozzáteszik, alapból nem különösebben gazdagon felszerelt.
- Volkswagen T-Roc
Az utazási kényelem, valamint a biztonsági felszerelések sora egyaránt megragadta a zsűriző újságírókat, bár azt is megjegyezték, hogy a menettulajdonságai nem izgatják fel a vezetőt. Másrészt a praktikus csomagtartója vonzó lesz a családok számára, plusz az osztály egyik legjobb vezetési pozíciójának örülhet, aki a kormány mögé ül.
- Volkswagen T-Cross
A T-Cross éppen az a kocsi, amelyet a legtöbb kiskategóriás SUV-vásárló keres – írta a brit magazin. Kényelmes és könnyű vezetni, emellett méretéhez képest belül tágas, ugyanakkor kívül elég kicsi ahhoz, hogy a városban könnyen kezelhető legyen. Továbbá a fenntartási költségek tekintetében igen versenyképes, így vonzó lehet a céges és a magánvásárlók számára egyaránt.
- Audi Q2
A prémium szegmens kompaktja, amely minden tekintetben hozza a szegmenstől elvárható minőséget, különösen, ami a felhasználóbarát utasteret illeti. A magazin szerint a csomagtartó és a hátsó ülések megfelelőek, és külön kiemelik, hogy a Q2 rendelkezik az egyik legjobb infotainment rendszerrel. Hogy valami negatívat is írjanak, a szakértők megjegyezték, nem olyan tágas, mint a hasonló árfekvésű SUV-ok és kemény az útfekvése.
- SEAT Arona
A kategória egykori vezetője még mindig jól tartja magát: továbbra is vonzó választás maradt, a pontos kezelhetőségnek, és a praktikus koncepciónak köszönhetően. Érdekes, hogy a What car? nem ad a sznobizmusra, és a 94 lóerős egyliteres benzinmotorral ajánlja megvételre, mondván, nagyon jó a motor és a kocsi összhangja, különösen a nagyvárosi forgalomban. Mint írják, a korszerűsített információs és szórakoztató rendszerrel érdemes kérni, bár megjegyzik, a vetélytársaknak jobb a hátsó ülésük.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.