Szuperkocsik ügyetlen vezetői

2020. 11. 30.

crash_koenigsegg.jpg

Akarja tudni, mi volt az oka, hogy egy McLaren 720 oldalról belement egy Audi R8-ba?

Vagy hogy a V-nyolcas Mercedes C63S AMG vezetője miként volt képes a szervizúton megpördülni és fának csapni kocsit?

Esetleg azt, hogyan rontott a nézők közé a Koenigsegg CCR?

És hogy a Toyota Supra miért ugrott fának négy másodperccel az indulás után?

Nézze meg ezt a múlt havi videóösszeállítást!

Matula bácsi azt mondta, hogy az okos ember más kárán tanul, úgyhogy legyünk okos emberek, és tanuljunk abból, hogyan, de főleg, miért törték össze a legdrágább szuperkocsikat – gyakran kis sebességnél, de bőgő motorral.

Azért, mert nem vették vissza (időben) a gázt, pedig ezek a kocsik olyan erősek, hogy bármilyen abroncsot képesek kipörgetni, akkor viszont csúszkálnak, mint hokikorong a jégen. Emellett azt a hibát is elkövették, hogy erősen rángatták jobbra-balra a kormányt, nem hagyták, hogy a futóműgeometria révén az autó visszataláljon az egyenesbe.

crash1.jpg

Ilyentájban, ősszel, még a nyári reflexeink dolgoznak, és nyáron sokat segít, hogy a gumi kullancsként tapadt az aszfaltra. Most azonban – hiába a téli gumi – a nyálkás úton úgy viselkedhet a legszelídebb családi autó is, mint egy Avenador.

A körülményeket nehezíti, hogy a lehullott vizes levelek csúsznak, mint a jég. Ezért ott, ahol a levelek fedik az úttestet, mindig kerülni kell a hirtelen fékezést. Ha egy kanyar kellős közepén találja magát ebben a helyzetben, ne végezzen hirtelen kormánymozdulatokat, és ha a gumiabroncsok elveszítik tapadásukat, addig ne próbálkozzon a kormányzás erőltetésével, amíg vissza nem szerzi az irányítást a gépkocsi felett!

crash_mercedes_amg.jpg

 

Aktuális kínálatunk, kategóriák szerint

A bejegyzés trackback címe:

https://dasblog.hu/api/trackback/id/tr8416304870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kategóriák

abroncs (6) ABS (5) ADAC (6) adás-vétel (11) ÁFA-csalás (6) akkumulátor (13) asszisztens rendszer (9) átverés (18) Audi (72) Audi A3 (6) Audi A3 Sportback (7) Audi e-tron (9) Audi Q3 (7) autó (23) autóimport (6) autólopás (5) autópálya (10) autóverseny (6) autó átvizsgálás (10) Auto Bild (6) autó biztosítás (5) baleset (29) benzines autó (6) benzinmotor (6) biztonság (8) biztonságos autó (5) biztosítás (12) biztosítás autóra (6) BMW (9) Bogár (16) Bridgestone (6) Budapest (6) Caddy (6) CASCO (9) cikk (18) cikkek (711) családi autó (9) csalás (6) csúszós út (8) csúszós utak (5) CUPRA (5) Cupra (5) Das WeltAuto (117) dízel (14) dízelmotor (6) dízel motor (9) e-tron (10) elektromos (7) elektromos Audi (6) elektromos autó (56) elektromos autózás (13) elektromos motor (9) elektromos versenyautó (5) elektromos Volkswagen (9) Európai Unió (10) Euro NCAP (7) Ford (21) Frank György (6) garancia (11) Genf (8) Genfi Autószalon (7) Genfi Nemzetközi Autószalon (6) Golf (14) Goodyear (5) gumi (10) gumiabroncs (16) gumicsere (8) gumiteszt (6) gyalogos gázolás (5) gyorshajtás (10) halálos baleset (10) halálos közlekedési baleset (10) hasznalt (6) használtautó (153) Használtautó (13) használtautó ár (6) használtautó budapest (9) használtautó garancia (10) használtautó garanciával (8) használtautó garanciával budapesten (9) használtautó garancia biztosítás (10) használtautó import (8) használtautó kereskedések (10) használtautó vásárlás (13) használtautó vásárlás garancia (9) használtimport (10) használtpiac (5) használt autó (137) használt autók olcsón (8) használt autós átverés (5) használt autós csalás (6) használt autós csaló (6) használt autós csalók (6) használt autós tanácsok (8) használt autós tippek (10) használt autós trükkök (8) használt autó biztoskézből (7) használt autó budapest (5) használt autó import (10) használt autó importálás (6) használt autó vásárlás (8) használt autó vásárlási tanácsok (9) használt autó vásárlási tipp (8) hasznos (256) hibrid (8) hibrid autó (6) hirek (257) Hyundai (5) idős autó (7) illegális szoftver (6) import (10) importautó (5) Istenes László (5) ittas vezetés (6) Jármű Szolgáltatási Platform (6) jogi tanács (8) karambol (12) KIA (5) kilométeróra (5) kilométeróra tekerés (10) kishaszonjármű (7) kisszines (198) kombi (9) koronavírus (29) közlekedés (6) közlekedési baleset (9) Központi Statisztikai Hivatal (6) közúti baleset (5) közúti halálos baleset (6) legjobb autó (5) lízing (6) Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (9) márkakereskedés (10) márkaszerviz (16) megbízható használt autó (5) Mercedes (10) Michelin (5) miért marad el a genfi nemzetközi autószalon? (5) motor (9) motorkerékpár (5) NAV (12) NCAP teszt (5) Németország (7) nepper (9) Nürburgring (6) nyaralás (7) nyárigumi (5) Octavia (9) Opel (18) piaci statisztika (8) Pikes Peak (8) plug-in hibrid (22) Porsche (27) Porsche 911 (5) Porsche Hungaria (11) Porsche Taycan (6) Renault (6) rendőrség (7) SEAT (41) SEAT Alhambra (5) SEAT Arona (5) Seat Leon (5) SEAT Tarraco (6) Skoda (75) Skoda Auto (11) Skoda Fabia (5) Skoda Kamiq (8) Skoda Octavia (20) Skoda Superb (11) sportautó (7) SUV (40) suv autó (7) Suzuki (12) személyautó (13) személygépjármű (12) szén-dioxid kibocsátás (7) szerviz (5) tanulmányautó (5) technológia (14) teherautó (5) téligumi (10) teszt (6) törésteszt (13) Toyota (10) Transporter (9) TSI (10) tudta (9) újautó (27) új autó (13) új modell (5) versenyautó (10) versenysport (7) vezetéstechnika (6) videok (32) Volkswagen (142) Volkswagen-csoport (39) Volkswagen Golf (21) Volkswagen ID.3 (8) Volkswagen Passat (6) Volkswagen Polo (7) Volkswagen Tiguan (5) VW (6) What car? (9) WLTP (7) Wolfsburg (6) zárt végű pénzügyi lízing (5) Címkefelhő
süti beállítások módosítása