Ilyen lesz az ID.5 GTX SUV Coupé
A Volkswagen még csak lefóliázva fotózta az ID.5 GTX SUV Coupét, és ugyancsak lefóliázott tesztkocsit adott az Auto Bildnek, ám ezeken a képeken is jól látszanak a kontúrok és az arányok. Ahogy az is, hogy az ID.5 tervezőinek célja az volt, hogy egy karakán összkerékhajtású SUV coupét alkossanak.
Mégpedig elektromosat, és olyat, amelynek a WLTP szerinti hatótávolsága a tengelyek között lévő 77 kWh lítiumion-akkumulátornak köszönhetően – összkerékhajtás és két villanymotor működése esetén is – elérheti a 497 kilométert.
Az ID.5 GTX első és hátsó tengelyén is van egy-egy elektromos motor, így a kétmotoros összkerékmeghajtás erőteljes vezetési teljesítményt, kitűnő húzóerőt és sportos kezelést biztosít.
Az ID.5 GTX1 a Volkswagen első, tisztán elektromos SUV coupé modellje. Ívelt vonalai elegánssá, sportossá teszik és megerősítik: a szögletes karosszéria a 20. századé marad.
A rövid túlnyúlások és a nagy méretű kerekek hangsúlyozzák a kocsi erőteljes karakterét.
Az orrészen lévő távolsági IQ.Light LED-Mátrix fényszórók barátságos külsőt kölcsönöznek a modellnek. Az orrészhez közeli lapos lejtésű A-oszlopok elegáns vonalvezetést kölcsönöznek a tető vonalának, amely alacsonyan nyúlik előre a karosszéria felett és egy integrált hátsó spoilerben végződik. A jármű hátulján vízszintes vonalak hangsúlyozzák a szélességet, a figyelem középpontjában pedig a fénycsík áll.
A tervek szerint az álcázott ID.5 GTX szeptember 7-én mutatkozik be az IAA Munich Motor Show nemzetközi autókiállításon. A GTX rövidítés egyébként a Volkswagen sportosság iránti vonzódását jelzi és a sikeres GTI, GTD és GTE modellek hagyományát folytatja az elektromobilitás világában.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.