A legújabb VW-tanulmány: ID. XTREME
Biztosan volt egy esős délelőtt a Volkswagen tervezőközpontjában, amikor az egyik mérnök a kávéja fölött kinézett az ablakon, és azt mondta: „Kellene egy teljesen elektromos, összkerékhajtású kocsi, amely egyesíti a modern SUV-ok erősségeit a masszív terepjárók által megtestesített kalandérzettel.”
Ez lehetett az előzménye ennek a koncepcióautónak, amely a gyári közlemény szerint egyedülálló terepjáró, és amely masszív megjelenésével, valamint kiemelkedő teljesítményével nyűgözi le a márka szerelmeseit.
No és persze a teljesítmény! Az ID. XTREME rendszerteljesítményét ugyanis 65 kW-tal, vagyis körülbelül 30 százalékkal 285 kW-ra növelték az ID.4 GTX-hez képest. Mert igen: az XTREME alapja az ID.4 GTX.
A külseje pedig azt mutatja, hogy az ID. XTREME készen áll minden terepjáró kalandra. A megemelt futómű, a 18 hüvelykes kerekek és az alsó alumíniumburkolat alkalmassá teszik a teljesen elektromos összkerékhajtású járművet a burkolt utaktól távoli kirándulásokhoz. Mindehhez hozzájárul a bozótrácsot idéző elülső, módosított ütközőelem, valamint a kiegészítő LED-sorral ellátott fényhíd keresztben a tetőn, amelyek hiteles terepjáró megjelenést kölcsönöznek a koncepciójárműnek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.