Idén az Octavia a favorit Magyarországon
Nemrégiben újságoltuk, hogy mind májusban, mind az első öt hónapban a Škoda volt a második legnagyobb számban vásárolt új autó hazánkban. Ez azt jelenti, hogy a világszerte kedvelt márka magára talált a koronavírus-járvány és a háború által okozott gazdasági és logisztikai nehézségek után.
De nemcsak magára talált, hanem kiemelkedő értékesítési darabszámokat is ér el. Magyarországon pedig május végéig az Octavia lett az év eddigi legnépszerűbb modellje a forgalomba helyezések alapján.
Összesen 2180 darabbal a Škoda Octavia lett a legkelendőbb modell hazánkban, és Németh János, a Skoda márkaigazgatója szerint ez az eredmény a gyártás normalizálódásának, az ügyfelek lojalitásának és az értékesítésben dolgozó szakemberek kiemelkedő teljesítményének köszönhető.
„Egyfelől azt látjuk, hogy idén megindult az iparág normalizálódása. Már nem állnak alkatrészre váró, félkészen tárolt járművek a gyárudvarokon, és a kereskedőkhöz folyamatosan érkeznek az autók, mert lényegesen javultak a szállítási határidők – mondta Németh János. – Azonban hiába működik a gyártás, ha nem működik az értékesítés: ezért köszönet illeti ügyfeleinket, akik a korábbi hosszú szállítási határidők mellett is kitartottak a márka mellett, valamint elismerés illeti az értékesítési hálózatot, hiszen a kereskedéseinkben dolgozók kemény munkája is kellett ahhoz, hogy ilyen eredményt érhessünk el. Igazán jó hír, hogy az Octavia ráncfelvarrott változata is rendelhetővé vált.”
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.