Ilyen az új Passat Variant
A vadonatúj Passat Variant augusztus végén ünnepli világpremierjét, de a Volkswagen már most közzéteszi a következő Passat-generáció bizonyos előzetes részleteit.
Az új modell számos újdonsággal, például intuitív kijelző- és kezelési koncepcióval, kiváló minőségű belső térrel, új adaptív futóművezérlő rendszerrel, prémium kategóriás ülésekkel és akár 100 kilométeres elektromos hatótávolsággal rendelkező plug-in hibrid hajtással rendelkezik. A vadonatúj Passat Variant 2024 első negyedévében kerül forgalomba. Ez lesz a kilencedik generációja a világ egyik legsikeresebb középkategóriás autójának, amely több mint 50 éves múltra és több mint 30 millió eladott példányra tekint vissza.
Több hely hátul
A vadonatúj Passat Variant sokkal nagyobb, mint elődje. A 4917 milliméteres hossz 144 milliméterrel hosszabb, mint az elődmodellé, a tengelytáv 5 centivel 2841 milliméterrel nőtt, így éppen 5 centiméterrel nagyobb lábtér várja a hátul utazókat.
A kocsi 7 milliméterrel magasabb, 148 centis, és két centivel szélesebb is lett, 1852 milliméteres.
A csomagtér befogadóképessége 40 literrel 690 literre bővült a hátsó üléstámlák magasságáig megrakva, és az elődhöz képest még 140 literrel 1920 literre, ha a hátsó üléseket előrehajtjuk.
Mi az újdonság odabent?
Az „akusztikai csomag” a szélvédő és az első és második üléssor oldalsó ablakainak dupla üvegezését, valamint az üvegre laminált akusztikai fóliát tartalmazza. A gyári infotainment érintőképernyő 12,9 hüvelykes, de 15 hüvelykes is rendelhető. Viszont jó hír, hogy még mindig megvannak a klasszikus gombok a kormánykeréken.
TDI, TSI, eTSI és eHybrid
Az MQB evo platform különlegessége, hogy minden elterjedt hajtástípus megvalósítható egy szériában: dízelmotorok, benzinmotorok, mild és plug-in hibrid rendszerek, sőt tisztán elektromos változatok is, ahogy azt a VII. generációs e-Golf bemutatta.
Tehát a kocsi turbódízel motorokkal (TDI), turbófeltöltős benzinmotorokkal (TSI), mild hibrid turbófeltöltős benzinmotorokkal (eTSI) és plug-in hibrid rendszerekkel (eHybrid) egyaránt elérhető lesz.
Az előzetes hírek szerint az új plug-in hibrid hajtások 150 kW (204 LE), illetve 200 kW (272 LE) rendszerteljesítményt nyújtanak. Az elődökhöz képest az elektromos hatótávolság a felszereltségtől függően 90-120 kilométeresre nő. Emellett a váltakozó áramú töltés minden eHybrid változatban gyorsabb lesz, az egyenáramú gyorstöltés pedig először lesz a szériafelszereltség része.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.