Ezeket az autókat vitte volna Genfbe a VW-csoport – 1. rész

2020. 03. 09.

genf_audi_a3_m.jpg

A svájci kormány a koronavírus miatt február 28-án letiltotta az összes, 1 000 fősnél nagyobb rendezvény megtartását, így a március 5-15. közötti időszakra tervezett Genfi Nemzetközi Autószalon is elmarad. Mi azonban megmutatjuk, mit vitt volna a Volkswagen-csoport Genfbe. Az új A3 Sportback világpremierje is a genfi szalonon lett volna, mivel a kompakt modell összkerékhajtása képviseli egy sikeres technológia legkorszerűbb fejlettségi szintjét.

Ha érdekel a három Golf, amelyik szintén ment volna Genfbe, kattints ide.

Az Audi ugyanis külön az A3 modellre szabta a nyomatékszabályozás elektronikus vezérlését, amelyben integrálva kapott helyet az Audi drive select menetdinamikai szabályozórendszer. Ez a futómű érzékelőitől érkező adatok alapján nem csupán a vezetési körülményeket, de az út jellemzőit és a vezetési stílust is figyelembe veszi. A vezérlőegység ezeket az adatokat használja kiindulópontként számításaihoz az optimális hatékonyságot biztosító nyomaték elosztását illetően, és ezt az értéket továbbítja a tengelykapcsoló felé.

A Touareg R modellt is Genfben ismerhette volna meg a közönség.

A tengelykapcsoló a hátsó tengely differenciálműve előtt, a kardántengely végén kapott helyet, elhelyezése különösen a tengelyterhelés elosztásának kedvezett.

genf_audi_a3_b.jpg

Az összkerékhajtás szíve egy elektronikusan vezérelt hidraulikus többlemezes tengelykapcsoló, amely az adaptív futóművel és a progressszív kormányzással együttműködve különösen a szűk, kanyargós utakon garantál lenyűgözően sportos vezetési élményt. A rendszer változó arányban képes elosztani a nyomatékot az első és a hátsó tengely között. Normál haladás esetén a rendszer a motor teljesítményének nagy részét az első kerekekhez továbbítja. Ha az első tengelyen azonban lecsökken a tapadás, a tengelykapcsoló villámgyorsan hátra irányítja a nyomatékot.

A negyedik generációs SEAT Leon három változatban is elkészült, és ott lett volna Genfben.

A rendszer ráadásul finoman megfékezi a kanyar belső ívén lévő kerekeket, amikor az új Audi A3 nagy sebességgel vesz be egy kanyart. A két tengelyen jelentkező hajtóerő-különbség befordítja az autót a kanyarba, és lehetővé teszi, hogy pontosan kövesse a bekormányzás szögét, ami még agilisabb, egyenletesebb és biztonságosabb kezelhetőséget biztosít.

Ezt a gyönyörű CUPRA-t is meg lehetett volna nézni a Genfi Nemzetközi Autószalonon.

Az Audi drive select menetdinamikai szabályozórendszer a kapcsolódási pont a szabályozott futómű, a hajtásrendszerek és a vezető között. Itt öt menetprofil áll rendelkezésre: comfort, auto, dynamic, efficiency és individual módok közül választhat a sofőr. Amennyiben az „individual” beállítás mellett dönt, széles skálán határozhatja meg egyéni igényeit.

Az új Audi A3 Sportback háromféle motorral érkezik Európába. A 150 lóerős 1.5 TFSI mellett a kétliteres TDI 116, illetve 150 lóerős változata közül lehet választani. A kocsi 3 centiméterrel hosszabb, mint elődje, vagyis 4,34 méter, szélessége – a tükröket nem számítva – 1,82 méter, magassága 143 centiméter, tengelytávja 264. A hátsó üléstámlák helyzetétől függően a poggyásztartó befogadóképessége 380 és 1200 liter között változtatható.

Das WeltAuto Volkswagen kínálatát IDE kattintva érheti el.

Aktuális kínálatunk, kategóriák szerint

A bejegyzés trackback címe:

https://dasblog.hu/api/trackback/id/tr6515501468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kategóriák

adás-vétel (11) ÁFA-csalás (6) akkumulátor (7) asszisztens rendszer (9) átverés (18) Audi (51) Audi e-tron (6) Audi Q3 (5) autó (21) autóimport (5) autóverseny (6) autó átvizsgálás (10) autó biztosítás (5) baleset (19) benzines autó (5) benzinmotor (5) biztonság (5) biztosítás (10) biztosítás autóra (5) BMW (7) Bogár (14) Budapest (5) Caddy (6) CASCO (7) cikk (18) cikkek (608) családi autó (6) csalás (6) csúszós út (6) CUPRA (5) Das WeltAuto (103) dízel (13) dízelmotor (5) dízel motor (9) e-tron (9) elektromos Audi (6) elektromos autó (39) elektromos autózás (13) elektromos motor (9) elektromos versenyautó (5) elektromos Volkswagen (9) Ford (14) garancia (10) Genf (8) Genfi Autószalon (7) Genfi Nemzetközi Autószalon (6) Golf (13) gumi (5) gumiabroncs (12) gumicsere (6) gyorshajtás (8) hasznalt (6) Használtautó (12) használtautó (136) használtautó ár (6) használtautó budapest (9) használtautó garancia (10) használtautó garanciával (8) használtautó garanciával budapesten (9) használtautó garancia biztosítás (10) használtautó import (7) használtautó kereskedések (10) használtautó vásárlás (11) használtautó vásárlás garancia (9) használtimport (5) használt autó (135) használt autók olcsón (8) használt autós átverés (5) használt autós csalás (6) használt autós csaló (6) használt autós csalók (6) használt autós tanácsok (8) használt autós tippek (10) használt autós trükkök (8) használt autó biztoskézből (7) használt autó budapest (5) használt autó import (9) használt autó importálás (6) használt autó vásárlás (8) használt autó vásárlási tanácsok (9) használt autó vásárlási tipp (8) hasznos (228) hibrid (7) hibrid autó (6) hirek (200) idős autó (7) illegális szoftver (6) import (9) importautó (5) Istenes László (5) ittas vezetés (5) Jármű Szolgáltatási Platform (5) jogi tanács (8) karambol (7) kilométeróra (5) kilométeróra tekerés (10) kisszines (176) koronavírus (14) közlekedés (5) legjobb autó (5) lízing (5) márkakereskedés (10) márkaszerviz (13) megbízható használt autó (5) Mercedes (5) miért marad el a genfi nemzetközi autószalon? (5) motor (5) NAV (12) nepper (9) Nürburgring (6) nyaralás (5) Octavia (7) Opel (11) piaci statisztika (8) Pikes Peak (8) plug-in hibrid (11) Porsche (17) Porsche Hungaria (9) SEAT (24) Skoda (50) Skoda Auto (11) Skoda Kamiq (5) Skoda Octavia (8) Skoda Superb (5) SUV (24) suv autó (6) Suzuki (7) személyautó (6) szén-dioxid kibocsátás (6) tanulmányautó (5) technológia (13) téligumi (7) teszt (5) törésteszt (12) Transporter (8) TSI (8) tudta (9) újautó (18) új autó (12) új modell (5) versenyautó (9) versenysport (7) vezetéstechnika (5) videok (32) Volkswagen (106) Volkswagen-csoport (24) Volkswagen Golf (7) Címkefelhő