Ezeket az autókat vitte volna Genfbe a VW-csoport – 3. rész
A svájci kormány a koronavírus miatt február 28-án letiltotta az összes, ezer fősnél nagyobb rendezvény megtartását, így a március 5-15. közötti időszakra tervezett Genfi Nemzetközi Autószalon is elmarad. Mi azonban megmutatjuk, mit vitt volna Genfbe a Volkswagen csoport.
Az Audi A3 Sportback világpremierje a genfi autószalonon lett volna.
A Touareg R indítja a Volkswagen idei hibrid kampányát, azzal, hogy a márka csúcsmodellje plug-in hibrid hajtáslánccal is elérhető lesz. Touareg R egyébként a harmadik plug-in hibrid modell a Volkswagen európai termékcsaládjában – a Golf és a Passat után.
Talán mondani sem kell, hogy a kocsi olyan összkerék hajtású hibrid, amelynek hajtásrendszere egy 2 995 köbcentis V6-os turbófeltöltős benzinmotorból, egy elektromos motorból és egy, a csomagtartó aljára beépített 14,1 kWh teljesítményű lítium-ion akkumulátorból áll.
Ha érdekel a három Golf, amelyik szintén ment volna Genfbe, kattints ide.
A 462 lóerő összteljesítményű Touareg R akár 140 kilométeres sebességgel is futhat tisztán elektromos hajtással, ráadásul a háromliteres, 340 lóerős V6 TSI benzinmotor segíti ki a 136 lovas elektromos motort.
A negyedik generációs SEAT Leon három változatban is elkészült, és ott lett volna Genfben.
A kocsi külön érdekessége az Infotainment rendszer Hibrid menüje. Ha a navigációs rendszer aktív, az akkumulátorkezelő (Battery Management) prediktív módon figyelembe veszi a tervezett útvonal és a topográfia adatait, és optimalizálja az akkumulátor használatát.
A nyolcfokozatú automatikus sebességváltóval és 4MOTION összkerék hajtással ellátott autó 700 newtonméteres összesített forgatónyomatéka lehetővé tette, hogy a maximális vontatási tömeg 3,5 tonna legyen. Ezért a Touareg R az első plug-in hibrid SUV, amelyhez rendelhető lesz az automatizált manőverezési segédrendszer, a Trailer Assist.
Ezt a gyönyörű CUPRA-t is meg lehetett volna nézni a Genfi Nemzetközi Autószalonon.
A legújabb Travel Assist verzió egészen a 250 kilométeres sebességig támogatja a vezetést, bár ez inkább a rendszer kapacitását mutatja, hiszen senki sem fogja nagy sebességgel vontatni a jachtját a tengerhez.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.