Németországban és Svájcban kimagaslóan népszerű a Škoda
Az Auto Zeitung német autós magazin által 33. alkalommal meghirdetett „Auto Trophy” szavazáson a Škoda öt kategóriagyőzelmet szerzett, és sorozatban hetedszer nyerte el a legjobb import márka címet is. Emellett az Octavia lett Svájc kedvenc autója.
Svájcban egymás után negyedszer lett idén piacvezető az Octavia, úgyhogy semmi meglepő nincs abban, hogy az alpesi ország kedvenc modelljévé választották.
Nemrégiben pedig megírtuk, hogy ötszörös Auto Trophy nyertes lett az Audi a nem importált márkák versenyében.
Németországban több mint 40 külföldi márka gyártmányai kaphatók, így szép eredmény, hogy a Škoda hetedik éve bizonyult a legjobb importált autómárkának. Az Octavia ezúttal is mindent vitt, dupla győzelmet is szerzett, hiszen a szavazók 20 százaléka jelölte meg kedvenc import modelljének, a legjobb importált kompakt sportautó kategória élén pedig az Octavia RS végzett.
(És gondoljunk csak arra is, hogy Auto Express brit magazin szerint a Škoda Octavia az év (új) autója.)
A Škoda egyébként most először kínálja az Octavia család sportos csúcsmodelljének hálózatról tölthető (plug-in) hibridváltozatát, az Octavia RS iV-t.
A márka első teljesen elektromos modellje, az Enyaq iV lett a legjobb importált elektromos SUV a szavazatok 20,8 százalékával.
A kompakt SUV-kategóriában szereplő Škoda Kamiq megismételte a tavalyi olvasói szavazás kitűnő eredményét, és a szavazatok 15 százalék megszerezve hódította el az első helyet a 25 000 eurónál olcsóbb import SUV-ok között. A Škoda Superb pedig az import nagyautók kategóriájában végzett az élen még egyértelműbb fölénnyel, a szavazatok 28,2 százalékát megszerezve.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.