Így lett ötcsillagos az ötödik generációs Caddy
Miközben az Euro NCAP teszt elvárásai folyvást szigorodnak, a Volkswagen Caddy elérte a legmagasabb, öt csillagos minősítést az legutóbbi törésteszten, ami kimutatta, hogy az új modell nemcsak biztonságosabb, mint a 4 csillagos elődje, hanem több különböző baleseti helyzetben is kiemelkedően teljesített.A Caddy autonóm vészfékező rendszere (AEB) például a szakvélemény szerint jól teljesített a többi járműre adott reakciójának tesztjein; a sávtartást a „Lane Keep Assist” biztosítja, amely korrigálja az autót, ha az kisodródik a sávból, és amely kritikusabb helyzetekben is beavatkozik, emellett a „Driver Alert System” rendszer figyeli, hogy mikor fárad el a vezető.
A népszerű Caddy modellből eddig több mint hárommillió darabot gyártottak, és először a jelenlegi, ötödik generáció ért el öt csillagot a teszteken, így 2021-ben megérkezett a legmagasabbra értékelt személygépjárművek közé.
Az Euro NCAP részletes tesztjelentése szerint a Caddy például 84 százalékos eredményt ért el a felnőtt, és 82 százalékot a gyerek utasok védelmében.
Mi több, a passzív biztonság terén olyan újdonságok, mint a minden üléssorba épített fejvédő légzsákok (a 2, 5 és 7 üléses járművekben egyaránt), valamint az oldalsó ütközés esetén az úgynevezett partnervédelmi rendszer segítették hozzá a Caddyt az Euro NCAP specifikációk új szintjének teljesítéséhez.
A partnervédelmi rendszer vészhelyzetben felfújja az elöl utazók közötti légzsákot, így nem ütik össze a fejüket egy súlyosabb karambol esetén.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.